جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
البرز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز برگزاری موکب‎‌های شادی در سطح شهر، توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های کم برخوردار، برگزاری جشن‌های خانوادگی برای خانواده‌های کارمندان و کارگران و جشن دستاوردهای انقلاب در شهرک دارویی برکت را از برنامه‌های دهه فجر در استان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، نشست خبری برنامه‌های دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز صبح امروز نهم بهمن‌ماه با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز و مدیر کل صدا و سیما البرز در سالن جلسات صدا و سیمای البرز برگزار شد.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: همانطور که خداوند در قرآن کریم فرمودند که چه بسا گروه اندکی بر گروه کثیری پیروز می‌شوند، مردم مومن ایران نیز با اتکا به ایمان و باورشان به خدای بزرگ موفق شدند بر گروه کثیر دشمنان پیروز شوند و انقلاب اسلامی با یاری خداوند و بر اساس قوانین الهی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه جهان شگفت زده از پیروزی انقلاب اسلامی شد، ادامه داد: هر چقدر مردم با روح شجاعت و دلاوری و با باور و ایمان قوی باشند، می‌توانند بر روی آرمان‌های خود ایستادگی کنند و مردم ایران با ایمان و باور خود موفق به پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

ابراهیمیان با اشاره به اهانت اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم گفت: کسانی که قرآن را می‌سوزانند نمی‌خواهند مردم جهان با کلام خدا آشنا شوند و به دنبال از بین بردن روح آزادگی در جهان هستند، اما نمی‌توانند بر نور خدا غلبه کنند.

وی با بیان اینکه امروز پرچم مقاومت اسلامی در دست مردم ایران است تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی مردمی توانستند با تکیه بر ایمان به خدا راه جهان را تغییر دهند و امروز تلاش رسانه‌های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است.

ابراهیمیان با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال ترکیبی از مسائل روز و حوادث سه ماه اخیر برنامه‌ریزی شده، ادامه داد: دشمن در چند ماهه اخیر جامعه هدف خود را نوجوانان و جوانان قرار داد ما نیز بیشتر برنامه‌های دهه فجر را در مدارس و مراکز و با حضور نوجوانان و جوانان امسال برگزار می‌کنیم.

رئییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز ادامه داد: دشمن در این ایام با استفاده از عدم آگاهی نوجوانان و جوانان ما بذر نا امیدی را در دل‌های آن‌ها کاشت و ما به دنبال آن هستیم تا امید را در دل قشر جوان زنده کنیم .

وی با تاکید بر اینکه ایمان و وحدت کلمه رمز پیروزی مردم ایران بود توضیح داد: برنامه‌های امسال دهه فجر با رویکرد امید آفرینی، معنویت، معرفی هویت و شاد خواهد بود، چرا که اگر جوانان ما با هویت خود و ارزش‌هایشان آشنا شوند، می‌توانند حقایق را دریابند .

فعالیت ۲۰ کمیته دهه فجر در البرز

ابراهیمیان با اشاره به فعالیت ۲۰ کمیته دهه فجر در سطح استان البرز گفت: برنامه‌های دهه فجر با همکاری مردم و مسئولین در قالب مسابقات ورزشی، فرهنگی و با عنوان «فجر قهرمان» برگزار می‌شود و افتتاحیه این برنامه‌ها در پاسخ به اهانت به ساحت قرآن کریم با یک محفل انس با قرآن آغاز می‌شود.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: محفل انس با قرآن همزمان با اولین روز دهه فجر در روستای هیو ساوجبلاغ بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور قاریان بین المللی و مدیران استانی برگزار می‌شود.

برگزاری موکب‎‌های شادی در سطح شهر کرج

وی به سایر برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: افتتاحیه پروژه‌های مهم استان، فعالیت گروه‌های جهادی در جهت محرومیت زدایی و ساخت منازل نیمه کاره و برپایی میز خدمت با حضور مدیران استان برای رفع مشکلات مردم از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز ادامه داد: برگزاری موکب‎‌های شادی در سطح شهر ، توزیع بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های کم برخوردار ، برگزاری جشن‌های خانوادگی برای خانواده‌های کارمندان و کارگران و جشن دستاوردهای انقلاب در شهرک دارویی برکت از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان البرز است.

ابراهیمیان افزود: برگزاری رژه موتوری در ۱۲ بهمن، مسابقه انیمیشنی ویژه دانش‌آموزان و اهدای جایزه هر روز به ۱۵ دانش‌آموز و حضور یک دانشجوی نخبه در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به عنوان سخنران از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است.

برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در البرز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در این دهه گفت: پاسخ به سوالات دانش‌آموزان و دانشجویان توسط کارشناس با تجربه در مدارس و مراکز علمی در دستور کار قرار دارد.

وی به تزیین فضای شهر به بنرهای مرتبط با دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: پیش از این روی بنرها جملات ساده‌ای چون «دهه فجر مبار باد» نقش بسته بود، اما امسال تصمیم گرفتیم دستاوردهای ایران اسلامی را که رسانه‌های معاند نمی‌گذارند به گوش و چشم جوان ما بخورد در قالب بنر معرفی شود و زینت بخش شهر ما باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha