سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
یادواره شهدای عملیات آزاد سازی نبل و الزهرا در اهواز

حوزه/ مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد شهدای نبل و الزهرا در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام (ره) قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد شهیدان آزادسازی شهرک‌های شیعه‌نشین نبل و الزهرا موسوم به مدافعان عقیله شب گذشته (یکشنبه۹ بهمن ماه) به همت گردان چهار بسیج امام حسین (ع)، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع)در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام (ره) قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری در این مراسم با اشاره به ویژگی های زندگی مجاهدانه گفت: شهیدان با حرکت در مسیر قرآن، ولایت و مرجعیت زندگی مجاهدانه را در این دنیا تجربه کردند.

مدیر موسسه فرهنگی سیره شهدا مقاومت و صبر را دیگر ویژگی زندگی مجاهدانه عنوان کرد و افزود: استفاده از فرصت‌ها و مجاهدت حداکثری دیگر ویژگی این نوع زندگی است و ساکنان شهرک‌های شیعه‌نشین نبل و الزهرا نمونه بارز زندگی مجاهدانه بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری با بیان اینکه هر چقدر سختی بیشتر باشد، موفقیت شیرین‌ تر است گفت: مراقبت از هوای نفس و امید به آینده از ویژگی‌های زندگی‌ مجاهدانه است و در فتنه اخیر دشمنان تلاش کردند تا بذر ناامیدی را در دل جوانان بکارند.

مدیر سیره شهدا تأکید کرد: دشمنان داخلی و خارجی با دروغگویی در صدد اغفال مردم ایران هستند اما طبق آیه ۵۴ سوره مائده منافقان دروغ می‌گویند، اگر آمریکایی‌ها مردم ایران را دوست داشتند، چرا ۴۴ سال اموالشان را بلوکه و آنها را تحریم کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری تصریح کرد: اگر سلبریتی‌های نمک نشناس می‌گویند مردم ایران را دوست داریم، چرا اموال خود را فروختند و رفتند؟ کسانی که ایران را دوست دارند در زلزله، سیل، جنگ و کرونا و...کنار مردم ایران می مانند همچنانکه سپاه در این سال ها و در همه ی مشکلات و سختی ها در کنار مردم بود.

همچنین گنجعلی فرمانده سابق لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب علیه و از فرماندهان جبهه مقاومت به خاطره گویی از نحوه آزادسازی مناطق نبل و الزهرا و دیگر مناطق در جبهه مقاومت پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha