شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسناتی

حجت الاسلام والمسلمین حسناتی گفت: نوجوانان نجف آبادی در یک روز تحت عنوان جشن تکلیف، با موضوعاتی چون اهمیت عبادت در زندگی و رشد انسان، آشنایی با مسائل شرعی، شناخت حریم های اجتماعی و خانوادگی، اخلاقیات و احکام در قالب تئاتر طنزگونه، سخنرانی، عهدنامه، ، مسابقه و بازی مأنوس و آشنا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، پیش از ظهر امروز نشست صمیمی مسئولین مدرسه علمیه جامعه الامام منتظر با مسئولین اداره آموزش و پرورش نجف آباد برگزار و در این نشست طرح و برنامه های مشترک ستاد حوزه های علمیه و مدارس مورد نقد و بررسی قرار گرفت تا روند فعالیت های فرهنگی و تربیتی به تناسب شرایط امروزی اصلاح و ارتقاء داده شود.

حجت الاسلام مصطفی حسناتی امام جمعه نجف‌آباد اظهار کرد: طرح های بسیار خوبی در سطح شهرستان و کشوری به ویژه قم در حال اجرا است که بسیار مناسب بوده طبق نیاز روز و در راستای سند تحول و متناسب با اقتضائات شهرستان، در برنامه های ارزشمند و مؤثر دانش آموزان و فرهنگیان نجف آباد پیش بینی و پیاده سازی شود.

وی افزود: یکی از طرح‌های بسیار با کیفیت و معنوی که چندین سال است در حوزه علمیه نجف‌آباد در حال اجرا بوده، جشن تکلیف و بندگی نوجوانان دانش آموز است که با حضور قریب به ۲هزار دانش آموز برگزار می‌شود.

امام جمعه نجف‌آباد خاطرنشان کرد: نوجوانان در یک روز تحت عنوان جشن تکلیف، با موضوعاتی چون اهمیت عبادت در زندگی و رشد انسان، آشنایی با مسائل شرعی، شناخت حریم های اجتماعی و خانوادگی، اخلاقیات و احکام در قالب تئاتر و طنز، سخنرانی، عهدنامه، مناجات با خدا، مسابقه و بازی مأنوس و آشنا می‌شوند.

وی تصریح کرد: الحمدلله توجه به نماز یکی از مهم‌ترین کارهای تربیتی این سال‌ها در اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد و مدارس بوده است که جای تشکر از متولیان امر دارد، امیدواریم روز به روز فرهنگ اقامه نماز و انس نسل نوجوان و جوان ما با معنویات تقویت شود.

آشنایی نوجوانان با فلسفه عبادت و بندگی در قالب جشن های تکلیف

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha