شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عابدی

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد گفت: وقتی فرزندان ما با مبانی دین و ارزش‌ها آشنا شوند با خیال آسوده می‌توان آنها را در سطح جامعه قرار داد و به آنها مسئولیت داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، یدالله عابدی پیش از ظهر امروز در نشست صمیمی مسئولین مدرسه علمیه جامعه الامام منتظر با مسئولین اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد بیان کرد: دانش آموزان به حضور فعال طلاب در مدارس نیاز مبرم دارند تا شرایطی ایجاد بشود که در کنار اقامه نماز، مسائل شرعی و دینی خود را مطرح کنند.

وی ابراز کرد: دنیا امروز، دنیای رسانه است، باید در رسانه و فضای مجازی برای دانش آموزان به تناسب ذائقه و سلیقه آنان تولیدات مفید آموزشی در قالب هنری داشته باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد تصریح کرد: وقتی فرزندان ما با مبانی دین و ارزش‌ها آشنا شوند، با خیال آسوده می‌توان آنها را در سطح جامعه قرار داده و به آنها مسئولیت بخشید.

وی ابراز کرد: دانشگاه فرهنگیان فرصت بسیار خوبی برای تعامل روحانیون و طلاب با دانشجویان و فرهنگیان است، نباید از این فرصت غافل شویم.

عابدی: ضمن تشکر از زحمات مدیر مدرسة القرآن حوزه علمیه نجف‌آباد عنوان کرد: خیلی خرسندیم که فضایی فراهم شده است تا دانش آموزان با قرآن و معارف اسلامی بیشترمأنوس شوند و در کنار دروس پایه، بر ترجمه، مفاهیم و حفظ قرآن کریم تسلط پیدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha