پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1067672
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
جمالی

حوزه/ رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر از تشکیل ۲۹ کمیته در ستاد دهه فجر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده هر روستایی دارای یک ستاد دهه فجر است و شعاری که برای امسال مشخص شده «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر امروز در نشست خبری با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: اگر نگاهی به ۴۴ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد بیندازیم می بینیم که دشمنان هر از چند گاهی با فتنه جدیدی قصد مقابله با نظام و انقلاب را دارند و از آن روز تا کنون قصد ضربه زدن به نظام را داشتند.

وی با اشاره به توطئه ها و ترفندهای دشمنان در برابر انقلاب اسلامی گفت: ناامید کردن مردم از نظام یکی از اهداف آنهاست، دشمن همواره به دنبال این بوده تا پیشرفت کشور با کندی صورت بگیرد و خدمات نظام و انقلاب را به ویژه در اذهان نسل جوان و نوجوان ما کمرنگ جلوه دهد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: پیش از پیروزی انقلاب حدود ۴۰ هزار آمریکایی در ایران بود که بهترین امتیازات را داشتند و حتی حقوق هم به عنوان حق توحش در ایران دریافت می کردند. نگاه غرب به کشور و مردم آن این بوده، هرچند که نگاه داخل هم چیزی کمتر از نگاه غربی ها نبوده است.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه امروز در عرصه های مختلف نظام ما مقتدر شده است اظهار داشت: در بحث پزشکی و علمی و صنعت دفاعی پیشرفت های قابل توجهی صورت گرفته است، علاوه بر این به صورت ویژه تر در حوزه بانوان قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه امروز حداقل حق انقلاب این است که خدمات آن را برای مردم بازگو کنیم گفت: دهه فجر فرصتی است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی بار دیگر یادآوری شود تا مردم خدمات نظام را بهتر لمس کنند.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر از تشکیل ۲۹ کمیته در ستاد دهه فجر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده هر روستایی دارای یک ستاد دهه فجر است و شعاری که برای امسال مشخص شده «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» اعلام شده است.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه در تشکیل کمیته ها موضوع جوانگرایی مورد تاکید قرار گرفته، افزود: استفاده از جوانان در برنامه ها، ایده آنها و نقش دادن به آنان در تصمیم گیری کاری است که نسبت به آن تاکید شده است؛ همچنین توجه به جهاد تبیین در برنامه ها و مردمی سازی مراسمات و همراه با جشن از مواردی است که به کمیته ها برای برگزاری برنامه ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha