جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تیمور یزدان شناس

حوزه/ دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در بوشهر، از برگزاری بیش از هزار برنامه در ایام دهه فجر در استان خبر داد و گفت: در روز ۱۲بهمن و اولین روز از آغاز دهه فجر، آیین استقبال از اولین پرواز مسافران بوشهر در فرودگاه انجام می شود و سپس با حضور در گلزار شهدا، آیین عطرافشانی قبور مطهر شهدا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، تیمور یزدان شناس دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر امروز در نشست خبری گفت: رسانه می تواند زمینه حضور و مشارکت مردم را در برنامه های دهه فجر فراهم کند.

وی با تأکید بر جهاد تبیین گفت: یکی از مهمترین کارها پس از انقلاب اسلامی تبیین نقش ارزشمند کار، تولید، صنعت و حوزه دانش بنیان است که همه اینها خدمات انقلاب محسوب می شود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه شناسایی نخبگان در استان به عنوان الگو بسیار مهم است گفت: علاوه بر این افزایش سطح آشنایی نوجوانان و جوانان با انقلاب بسیار مهم است که رسانه نقش مهمی در معرفی این قشر دارد.

یزدان شناس انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از انتظارات ما از رسانه تبیین همین دستاوردهای ۴۴ ساله پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است که می تواند امیدآفرینی را در جامعه تزریق کند و نسل امروز را با خدمات نظام آشنا کند.

وی با اشاره به برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در بوشهر، از برگزاری بیش از هزار برنامه در ایام دهه فجر در استان خبر داد و گفت: در روز ۱۲بهمن و اولین روز از آغاز دهه فجر، آیین استقبال از اولین پرواز مسافران بوشهر در فرودگاه انجام می شود و سپس با حضور در گلزار شهدا، آیین عطرافشانی قبور مطهر شهدا برگزار می شود.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزاری جشن زنگ انقلاب در مدرسه سهم خیام بوشهر، تجدید میثاق با شهدا در سراسر استان، برگزاری برنامه مهمانی لاله ها، برنامه های تبیینی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

یزدان شناس با اشاره به ایام ماه رجب و سالروز میلاد امام علی(ع) گفت: به همین مناسبت مراسم جشنی در میدان رئیسعلی دلواری برگزار می شود. علاوه بر این مردم محلات تنگک برنامه پیاده روی و اجرای سرود پرچم را دارند.

وی تجلیل از کارگران، برگزاری آیین مشاعره علوی، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در میدان شهید رئیسعلی دلواری و برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در نیروی هوایی ارتش را از مهمترین برنامه‌ها دانست.

دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر همچنین با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر استان گفت: این راهپیمایی در شهر بوشهر از ساعت ۹:۳۰ صبح از مقابل بسیج مرکزی تا میدان رئیسعلی دلواری برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha