چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فراخوان جذب استاد در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه / رئیس اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از فراخوان جذب استاد در این دفتر به منظور بهره مندی از اساتید برجسته خوزستانی در دوره‌های مختلف استان خبرداد.

حجت الاسلام مهدی فرطوسی رئیس اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، اظهار داشت: به منظور بهره‌مندی از اساتید برجسته خوزستانی در دوره‌های مختلف استان، طرح فراخوان جذب استاد در تخصص‌های مختلف آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی پیرامون تخصص‌های اعلام شده در این فراخوان، گفت: "جریان شناسی وهابیت و نقد شبهات"، "مهدویت و نقد جریان مدعی یمانی"، "باستان گرایی و نقد تصوف"، "نقد مسیحیت تبشیری" و "خانواده و مشاوره اسلامی" بخشی از این تخصص‌ها هستند.

رئیس اداره آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: "کودک و نوجوان و تربیت فرزند"، "احکام شرعی و مسائل فقهی"، "مسائل سیاسی و بصیرت افزایی"، "تفسیر"، "تجوید و روخوانی قرآن کریم"، "سواد رسانه و فضای مجازی"، "انقلاب اسلامی" و "ولایت فقیه" از جمله تخصص‌های متناظر با مأموریت‌های دفتر تبلیغات اسلامی است که به دنبال جذب استاد در این زمینه هستیم.

حجت الاسلام فرطوسی در خصوص شرایط جذب نیز خاطرنشان کرد: تکمیل فرم ثبت نام به صورت الکترونیکی، ارائه یک مدرک برای اثبات تخصص همچون تألیف، مدرک تحصیلی، پایان دوره، پایان نامه، مقاله علمی قبولی در مصاحبه علمی و مهارتی، داشتن بیان شیوا در تدریس، مسلط به ابزار تدریس خصوصاً پاورپوینت از شرایط این فراخوان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha