جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ویژه برنامه های دهه فجر در المصطفی

حوزه/ حوزه علمیه خواهران استان لرستان به مناسبت فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حوزه علمیه خواهران استان لرستان در پیامی فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ

اکنون که به حول و قوه الهی، در دهه پنجم و چهل سال دوم عمر توأم با عزت و افتخار انقلاب اسلامی، قدم نهاده‌ایم و به دومین مرحله خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی ورود کرده‌ایم، دست و پا زدن دشمنان قسم‌خورده اسلام برای سنگ‌اندازی و فتنه‌افکنی به اوج رسیده، تا جایی‌که روزی به تحریم سپاه به عنوان پاسدار کیان ارزش‌های اسلامی و انقلابی دست زده و روز دیگر آتش به قرآن کریم می‌زنند و روزی دیگر به تارهای عنکبوت چنگ می‌زنند و به پیامبر رحمت و مراجع عظام تقلید به خیال خود توهین می‌کنند، غافل از اینکه قرآن جامع تمام ادیان، رسول خدا ‌صلی‌الله‌علیه‌ وآله جامع انسانیت و همه خوبی‌ها و مراجع عظام سنگربان این نظام و انقلاب‌اند.

چه بدبخت و حقیر است چنین دشمن زبونی که با مشتی خاک می‌خواهد خورشید جلوه‌گر و امیدبخش انوار الهی را تیره و تار کند.

در چله انقلاب و جشن بزرگ چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند ایران اسلامی حوزه‌ علمیه خواهران استان لرستان، کمافی‌السابق در مسیر نورانی قرآن و عترت(ع) و در خط مستقیم مقام معظم رهبری حفظه الله پیشرو و پیشگام است و تا پای جان، از مقدسات اسلامی و انقلابی دفاع جانانه می‌نماید و با پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی، در گرامیداشت یاد و نام امام راحل(ره) و حفظ حرمت خون شهدای والامقام، استوار و پا در رکاب، میدان‌داری می‌نماید. ان‌شاء‌الله

«مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان لرستان»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha