جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری

حوزه/ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مکتب لیبرالیسم به هیچ اصول و ارزشی پایبند نیست و به عینه می بینیم که همین مکتب آزادی و ارزش های انسانی را ذبح کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری امروز در همایش «حجاب و عفاف فاطمی» که در استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: مکتبی که توانست در هزاره سوم برای جهان بشریت تغییر به معنای درست آن ایجاد کند، مکتب امام راحل بود که در این میان می توان مکتب حاج قاسم را نشأت گرفته از آن دانست.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: با این وجود همه به عینه می بینیم که مکتب های مادی و بوچ گرا در مقابل مکتب به حق انقلاب اسلامی ایستاده اند به گونه که مکتب لبیرالیسم غربی تلاش بسیاری برای گسترش در جهان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری ادامه داد: امروز مکتب مادی گرایانه غربی ها و آمریکایی ها در مقابل مکتب حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته اند و بی شک پیروز این تقابل مکتب به حق حاج قاسم خواهد بود.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی یادآور شد: دنیای غرب با برنامه های خود به دنبال هویت زدایی از بانوی مسلمان است به همین منظور میلیاردها دلار سالانه هزینه می کند که حجاب زن مسلمان را از بین ببرد.

وی افزود: امروز به عینه دیده می شود که زن در کشورهای غربی نه تنها جایگاه درست و واقعی خود را ندارد بلکه روابط نامشروع در این ممالک که به نام آزادی خود را معرفی می کند زمینه ای برای از هم پاشیده شدن خانواده ها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین شهریاری گفت: مکتب لیبرالیسم به هیچ اصول و ارزشی پایبند نیست و به عینه می بینیم که همین مکتب آزادی و ارزش های انسانی را ذبح کرده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصرح کرد: بنابراین باید تلاش کنیم که ارزش های والای انسانی در جامعه تحت تأثیر تبلیغات غربی ها و دشمنان قرار نگیرد.

وی اظهار کرد: انسان غربی امروز تحت تاثیر فرهنگ جامعه ای که در آن زندگی می کند به یک انسان تنها و منزوی تبدیل شده است در حالی که در اسلام اینگونه نیست و این دین آسمانی تاکید بسیاری بر خانواده و روابط متقابل و انسانی دارد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: براساس آخرین آمارهای موجود تنها در کشور آمریکا سالانه بیش از ۹.۵ میلیارد دلار در بخش سوداگری جنسی معامله می شود و این بهترین و مستندترین مدرک برای به بردگی کشیده شدن زن غربی است.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری با اشاره به اینکه بنیان خانواده در جهان غرب در حال از بین رفتن است، گفت: اسلام توجه ویژه ای به عفت در جامعه دارد زیرا این صف باعث می شود که انسان از بسیاری بدی ها و ناهنجاری های فردی و اجتماعی به دور باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha