دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 حجت الاسلام محمد صادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف گفت: زنگ انقلاب راوی پیام سنگرهای آن ایام به نسل های جدید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدصادق عاشوری امام جمعه بندر سیراف امروز در مراسم زنگ انقلاب، اظهار داشت: زنگ انقلاب راوی پیام سنگرهای آن ایام به نسل های جدید است.

امام جمعه سیراف افزود: به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس، پیام سنگرهای آن ایام و مقاومت های چهار دهه گذشته را به نسل های جدید منتقل می کند.

وی عنوان کرد: دانش آموزان با رشادت های خود نقش ویژه ای در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایفا کردند.

حجت الاسلام عاشوری با بیان اینکه مشکلات پیش آمده توسط دشمنان بر علیه مردم ایران متوقف نخواهد شد، ادامه داد: دانش آموزان در گام دوم انقلاب وظیفه و تکلیف بسیار بزرگی را بر عهده دارند که باید با بصیرت و آگاهی این تکالیف را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان پس از انقلاب، نقش تأثیرگذاری را در دوران هشت سال دفاع مقدس داشتند، افزود: به برکت خون شهدا و رهنمون های مقام معظم رهبری، دشمنان نمی توانند کوچک ترین خدشه ای را به انقلاب وارد کنند.

امام جمعه سیراف در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس، پیام سنگرهای آن ایام و مقاومت های چهار دهه گذشته را به نسل های جدید منتقل می کند، خاطر نشان کرد: امروزه، رزمندگان این مملکت همچون نسل های گذشته در پشت میزهای کلاس های درس نشسته اند.

وی با تأکید بر اینکه ایران امروز پرچمدار واقعی جهان اسلام است، گفت: دانش آموزان با کسب علم و دانش، نظام را به جایگاه اصلی خود برسانند که این خواسته اصلی مقام معظم رهبری است.

امام جمعه سیراف گفت: به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس به منزله به صدا درآمدن زنگ هشدار برای هوشیاری در مقابل تهدیدها و توطئه های دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه باید در چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، حواس ها جمع باشد، افزود: در عصر کنونی باید جهاد علمی صورت بگیرد، زیرا جنگ امروز جهان، جنگ علمی است.

حجت الاسلام عاشوری با تأکید بر اینکه کشورهایی که از لحاظ علمی ضعیف باشندحرفی برای گفتن نخواهند داشت، توضیح داد: با حفظ سنگرهای علم و دانش، با امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گوش‌به زنگ دستورات رهبری هستیم و مسئولیت دانش آموزان در قبال خون شهدا، به خصوص شهدای دانش آموز بسیار سنگین است.

حجت الاسلام عاشوری گفت: دهه فجر زمانی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل است.

وی با بیان اینکه این ایام زمانی مناسب برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل است، افزود: در تداوم راه شهدا ثابت قدم هستیم و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

امام جمعه سیراف اضافه کرد: نوجوانان و جوانان دهه مبارک فجر امسال را باشکوه تر از همیشه برگزار کنند تا پاسخی کوبنده به بدخواهان نظام مقدس ایران عزیز بدهند.

وی گفت: بزرگترین آورده انقلاب اسلامی برای ما همین حس و روحیه خود باوری و توانستن است و اینکه به تک تک آحاد جامعه و افراد جامعه این حس منتقل شود که می توان غیر ممکن ها را به ممکن تبدیل کنید.

حجت الاسلام عاشوری ابراز کرد: دانش آموزان عزیز وظیفه شما تدوام راه و یاد امام خمینی (ره) پافشاری بر اصول و ارزش‌های الهی، حفظ ارتباط با خدا و اخلاص در عمل، دشمن شناسی و تداوم مبارزه با دشمن، فراگیری علم، پیروی از دستورات دینی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha