شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام صالحی / دهه فجر / خمیر

حوزه / امام جمعه شهرستان خمیر گفت: جوان و نوجوان امروز به خوبی این فرصت را دارد تا تاریخ کشور و انقلاب خود را بداند و در جنگ رسانه ای دشمن فریب نخورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام شعیب صالحی امروز چهارشنبه ۱۲بهمن ماه در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در دبیرستان پسرانه سعدی خمیر برگزار شد، اظهار داشت: آغاز جشن های دهه پیروزی انقلاب اسلامی از مدارس پیام بسیار مهمی دارد و آن عبارت است از اینکه حرکت شکوهمندانه ملت غیور و مجاهد ایران ذره ای از پای ننشسته و نسل به نسل این مسیر متعالی را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: امروز مهم ترین حقیقت این است که بدانیم انقلابی برای تحقق شعارهای اسلام با جریانی سازی قوی تر از هر زمان دیگری در حال پیشروی است.

امام جمعه خمیر عنوان کرد: جوان و نوجوان امروز به خوبی این فرصت را دارد تا تاریخ کشور و انقلاب خود را بداند و در جنگ رسانه ای دشمن فریب نخورد.

حجت‌الاسلام صالحی با توجه به این نکته که انقلاب برای اسلام یک ضرورت و یک نیاز قطعی بود، یادآور شد: در قرن نوزدهم که قرن مقابله و تحقیر دین بود و همه تلاش قدرت های استکباری متکی به نشر پیام شیطانی خود یعنی اعلام عدم نیاز به دین بود انقلاب اسلامی همان طلیعه نور برای احیای اسلام شد.

وی خاطرنشان کرد: در یک نقشه ۲۰۰ ساله وقتی با دقت تاریخ را مطالعه کنید متوجه می‌شوید حذف و محو اسلام از مناطق اسلامی در دستور کار بوده است و در این وادی از هر ابزاری از جمله اجیر کردن چهره های برجسته و افراد به اصطلاح روشنفکر استفاده کردند و انقلاب شکوهمند اسلامی همه این نقشه ها را بر باد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha