یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دهه فجر

حوزه/ حجت الاسلام اسماعیلی گفت: باید قدردان انقلاب اسلامی و شاکر این نعمت الهی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت‌الاسلام اسماعیلی، امام جمعه خوسف در دیدار فرماندار و شورای اداری شهرستان به مناسبت اولین روز دهه فجر با تاکید برلزوم قدردان بودن نعمت انقلاب اسلامی گفت: با مراجعه به تاریخ، حافظه تاریخی خودمان و یادآوری نحوه مدیریت کشور و مبانی و مسائل کشور در قبل از انقلاب، شبانه روز شاکر نعمت بزرگ انقلاب خواهیم بود.

وی ادامه داد: اینکه شاکر نعمت انقلاب باشیم بر توفیقات ما خواهد افزود و کمک کننده ما در خدمتگزاری در این عرصه و عصر انتظار خواهد بود.

امام جمعه خوسف با اشاره به نعمت های انقلاب اسلامی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت تحصیل برای همه فراهم گردیده، در حالی که قبل از انقلاب کمتر از ده درصد جامعه از سواد علمی برخوردار بودند، امروز این شاخص به ۹۸ درصد رشد علمی ارتقاء پیدا کرده است.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با تاکید بر اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب، ادامه داد: انقلاب اسلامی طاغوت را با وجود حمایت های استکبار به بیرون راند و امروز با تلاش جهادی، مبانی اسلامی و اجرایی کردن گفتمان امامین جامعه بیانیه گام دوم انقلاب، إن شاء الله با صلابت و اقتدار این پرچم را به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha