پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اولین جشنواره کتابخوانی تبیین

حوزه / اولین جشنواره کتابخوانی «تبیین» از ۱۲ الی ۲۲ بهمن در قالب مسابقه کتابخوانی، شعرخوانی، نقاشی و پویش معرفی کتاب برای گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگسال به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام‌ علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ در مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره کتابخوانی جهاد تبیین گفت: رونمایی از پوستر جشنواره می‌تواند سرآغاز اتفاقات بزرگ در راستای جهاد تبیین در حوزه کتاب و کتابخوانی در آینده باشد.

وی با اشاره به فرمایشات و تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین، تصریح کرد: اگرچه بسیاری از دستگاه‌ها وادارات مختلف در راستای اجرای فرمان امام خامنه‌ای نسبت به ورود به حوزه جهاد تبیین اقدام کرده‌اند اما بهترین و مؤثرترین خاستگاه و سنگر در اجرای مأموریت تبیین معارف انقلاب و ارزش‌های جمهوری اسلامی، حوزه کتاب و کتابخوانی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی شهر مشهد در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی پیشتاز فعالیت‌های انقلابی بوده است، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره ضرورتی برای شروع اقدامی ارزشمند را به نمایش می‌گذارد. امید داریم تبدیل به جریانی تأثیرگذار در جهاد تبیین شود و شاهد استقبال چشمگیر قشر مخاطب و تشکیل دبیرخانه مشترک در سال آینده باشد.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این جشنواره گامی مؤثر در حوزه جهاد تبیین با توجه به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به‌ویژه در دهه فجر است.

وی با تأکید بر مسئله «جهاد»، اضافه کرد: این واژه باعث ایجاد انگیزه و جدیت می‌شود. مسابقات کتاب‌خوانی متعدد و متنوعی در طول سال برگزار شد این جشنواره می‌تواند از کمیت و کیفیت مناسب کلمه «تبیین» برخوردار باشد.

«اولین جشنواره کتابخوانی تبیین» از ۱۲ بهمن الی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در قالب مسابقه کتاب‌خوانی، شعرخوانی، نقاشی و پویش معرفی کتاب برای گروه سنی نوجوان، جوان و بزرگ‌سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha