پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علماء در جلسه امروز پیش از ظهر با طلاب طرح امین

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امامین انقلاب توجه خاصی به امر تعلیم و تربیت داشته و دارند و این از اهمیت و جایگاه ممتاز تعلیم و تربیت نشأت می گیرد، زیرا اگر مقوله تربیت درست شود بقیه کارها درست خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در دیدار با طلاب طرح امین، گفت: از طلاب درخواست داریم با حوصله و دقت کار تربیت دانش آموزان را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تبریک میلاد حضرت علی (ع) و امام جواد (ع) و تقارن آن با دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: باید بدانیم چگونه با دانش آموزان سخن گفته و چه چیزی را یاد بدهیم.

وی با اشاره به نفوذ فرهنگی، افزود: آمریکا وقتی وارد افغانستان شد به عنوان اولین کار محتوای کتاب های درسی آن کشور را عوض کرد چون برای این کار برنامه داشت، زیرا فرهنگ اساس کار است و می توان امور آیند کشورها را تغییر داد.

آیت الله علما اظهار کرد: خارجی ها اگر کار عام المنفعه ای هم انجام می دهند با برنامه این کار را انجام می دهند زیرا اگر غلبه کنند عواطف و فرهنگ ما را در دست خواهند گرفت و آینده کشور را متناسب با خواست خود تغییر می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: بی حجابی خانم ها که به دستور غربی ها و توسط رضا شاه انجام شد برای نیل به آینده مردم و در قبضه گرفتن امور کشور بوده است تا بتوانند سرمایه های عظیم ایران را به تاراج برند.

آیت الله علما پیرامون اهمیت تربیت در برنامه های کشور تأکید کرد: هشت سال دفاع مقدس را فرزندان ما چگونه مدیریت کردند، در کنار عملیات های ظفرمند نظامی کارهای عظیم فرهنگی هم انجام می شد، لذا باید طلبه های جذب شده در آموزش و پرورش بدانند چگونه با دانش آموزان سخن می گویند و رفتار می کنند. باید به دانش آموزان طریق فکر کردن و اندیشیدن یاد داد تا بتوانند در فضای تعلیم و تربیت به انسان های مفیدی تبدیل شوند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: طلاب با حوصله امر مهم تربیت را انجام دهند و در کنار آموزش که انجام می شود تربیت را هم به خوبی انجام دهند، زیرا امامین انقلاب توجه خاصی به امر تعلیم و تربیت داشته و دارند و این از اهمیت و جایگاه ممتاز تعلیم و تربیت نشأت می گیرد، زیرا اگر مقوله تربیت درست شود بقیه کارها درست خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha