جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله علماء در دیدار با دکتر سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

حوزه/ مرتضوی گفت: یکی از دلایل سفر های استانی آقای رئیس جمهور این است که مسئولین مربوطه رابطه خادمی خود را نسبت به مردم انجام دهند و مصوبات تصویب شده در این سفرها ایجاد توازن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تبریک ماه رجب و ایام الله دهه فجر گفت: امام راحل استقلال، آزادی و نعمت جمهوری اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند لذا باید همگان قدردان این موهبت ارزشمند باشیم.

وی افزود: یکی از دلایل سفر های استانی آقای رئیس جمهور این است که مسئولین مربوطه رابطه خادمی خود را نسبت به مردم انجام دهند و مصوبات تصویب شده در این سفرها ایجاد توازن است، زیرا برکات خیلی خوبی از آن سفرها نصیب استان کرمانشاه شد.

مرتضوی افزود انگیزه سفرم به استان کرمانشاه، یکی پیگیر کارخانه کاغذ سازی غرب و دیگر کارخانه اسید سیتریک است که بحمدالله کار با سرعت در حال انجام است.

وی در خصوص اهمیت اشتغال جوانان تأکید کرد: مسئولین باید آستین همت را بالا بزنند و نرخ بیکاری استان را تا پایان این دولت پایین بیاورند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: باید آموزش های متناسب با استعداد استان انجام شود و مراکز فنی و حرفه ای چند شیفته کار کنند تا استعداد عظیم استان آشکار شود.

آیت الله علما هم در سخنانی گفت: توجه به جوانان استان همیشه مورد تأکید بوده و رفع دغدغه آنان نیاز به فکر اساسی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: مهمترین اولویت استان کرمانشاه اشتغال جوانان است و در کنار آن باید برای ازدواج و مسکن آنان فکر اساسی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha