پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی رحلت روحانی مبارز و صادق، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا اسدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در پیامی رحلت روحانی مبارز و صادق حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا اسدی را تسلیت گفت.

متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
إذا ماتَ العالِمُ ثُلِمَ فِی الإسلامِ ثُلمَةٌ لایَسُدُّها شَیءٌ إلی یَومِ القِیامَةِ

رحلت اندوه‌بار روحانی مبارز و صادق، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ غلامرضا اسدی (‌رضوان‌الله علیه) موجب تأسف و تأثر گردید. ایشان از یاران دیرین امامین انقلاب بود و از عنفوان جوانی عمر با برکت خود را صرف مبارزات و فعالیت‌های سیاسی نمود.

وی چندین سال در زندان‌های ستمشاهی مورد شکنجه ساواک قرار گرفت و در سال‌های پس از انقلاب نیز با همراهی همیشگی امام خمینی‌رحمت‌الله علیه و مقام معظم‌ رهبری مدظله‌العالی، با صراحت لهجه و شجاعانه در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به آن نقش مؤثری ایفا کرد و در یک کلام "عاش مجاهدا" .

آن روحانی مجاهد و انقلابی خدمات خالصانه‌ای به آستان شریف حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضاعلیه آلاف التحیه و الثناء داشتند که قطعاً در اذهان دوستداران و رهروانش به یادگار خواهد ماند.

این ضایعه را به محضر رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه مشهدالرضاعلیه‌السلام و به‌ویژه خاندان مکرم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال علو درجات ایشان را مسئلت دارم.
علی خیاط

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha