جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی آقا محمدی

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: باید تمام هم و غم مسئولان و دولتمردان رفع مشکلات اقتصادی مردم باشد و همگی باید برای محرومیت زدایی تلاش جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علی آقا محمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در با حضور در نمازگزاران جمعه پردیسان قم با گرامیداشت چهل و چهارمین بهار آزادی و سالروز ولادت امام علی(ع) اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی حاصل رشادت های پیران و جوان هایی است که به پشتیبانی از امام امت برخاستند و هیمنه رژیم طاغوت را شکستند و نظام اسلامی و حکومت الله را استقرار بخشیدند.

وی با اشاره به دوران خفقان و ستم، پهلوی خاطرنشان کرد: اگر در آن دوران، جوانی اختراعی کرده بود به جرم اینکه اختراع کرده زندانی می کردند، چرا که کشور روی پیشرفت و ترقی را نبیند و همیشه مستعمره بیگانگان باشد، اما امروز را ببنید، جوانان خود و شرکت های دانش بنیان را ببنید از برکت انقلاب اسلامی در قله های رفیع علمی و دانشی جهان ایستاده اند و این همان استمرار حکومت اسلامی و رسیدن به حکمرانی اسلامی در جهان است.

آقامحمدی با بیان اینکه خیانت های شاه و خاندان پهلوی در تاریخ ثبت است، افزود: ایجاد حکومت، آنهم پایان دادن به ۲۵۰۰ سال سلسله پادشاهی، امر ساده‌ای نبود، اما با رهبری امام امت و مردم، برپایی حکومت اسلامی موضوعیت پیدا کرد و امروز شاهد ۴۴ سالگی این انقلاب هستیم.

عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر می خواهید بدانید هنر انقلاب اسلامی چیست؟ باید تحقیقات خارجی و تحلیل های دروغین خارجی را بشنوید و با واقعیت درون جامعه تطبیق دهید، آنوقت اهمیت و برکت انقلاب اسلامی را متوجه خواهید شد و به اهمیت انقلاب اسلامی پی خواهید برد.

وی با بیان اینکه شما فکر می‌کنید شاه یک شبه سقوط کرد؟، افزود: پاسخ را از قول کاسترو عرض می‌کنم که گفت شما نمی دانید شاهتان چه کسی بود! شاه اقتداری داشت که آمریکایی ها خیلی به آن مطمئن بودند و به اقتدار او اطمینان داشتند، سقوطش را باور نمی کردند و حتی چینی‌ها در اوج درگیری با شاه مذاکره کردند و اصلا فکرش را نمی کردند شاه با این همه امکانات سقوط کند، شاه یک شبه سقوط نکرد، شاه در یه پروسه طولانی موقعیتش را طوری از دست داد مثل یخی که در لحظه های اخر آب میشه و هیچی ازش باقی نمی ماند، اینگونه به دوران ستم شاهی پایان داده شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید بر اینکه باید تمام هم و غم ما به رفع مشکلات اقتصادی مردم معطوف شود و در امور محرومیت زدایی تلاش کنیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha