پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ محفل انس با قرآن توسط  طلاب مدرسه علمیه مهدیه پارسیان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه مهدیه پارسیان گفت: تمامی طلاب و اساتید حوزه علمیه مهدیه پارسیان جلسات درسی را به مسجد جامع انتقال دادند و در مراسم معنوی اعتکاف حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام روح الله اولیایی مدیر مدرسه علمیه مهدیه پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: تمامی طلاب و اساتید حوزه علمیه مهدیه پارسیان جلسات درسی را به مسجد جامع انتقال دادند و در مراسم معنوی اعتکاف حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب توجه به معنویت یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های اعتکاف است، افزود: در این مدرسه علمیه با این اقدام در کنار برنامه‌های آموزشی، توجه به معنویت طلاب نیز مورد نظر قرار گرفته شده است.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه یادآور شد: همراهی با نوجوانان و جوانان در مراسم معنوی اعتکاف یکی دیگر از مزایای این اقدام است و سبب شناخت و تعامل بیشتر بین طلاب و دانش آموزان می‌گردد.

حجت‌الاسلام اولیایی ادامه داد: اعتکاف بهترین فرصت برای خودسازی طلاب و همچنین تبلیغ عملی آموزه‌های دینی است.

وی با بیان اینکه در این مراسم برنامه‌هایی توسط طلاب و اساتید اجرا شد، خاطرنشان کرد: محافل اُنس با قرآن، حلقه‌های معرفتی، تبیین دستاوردهای انقلاب، پخش کلیپ‌های بصیرتی و ادعیه، مسابقات کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی، تشویق جوانان جهت شاگردی مکتب امام صادق(ع) و تحصیل در حوزه علمیه از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha