جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوراء انسیه

حوزه/ مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تهران از برگزاری سومین همایش بین المللی حوراء انسیه(س) به همت این مجموعه و مشارکت برخی از نهادهای حوزوی و فرهنگی کشور خبر داد.

خدیجه جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این دوره از همایش با عنوان محوری"زن، امنیت و خانواده" و در سایه الگوگیری از بانوی برجسته و تراز اول اسلام، حضرت زهرا(س) در تهران برگزار می شود.

وی افزود: در این همایش اساتید و شخصیت هایی از کشورمان همچون حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، دکتر حوریه خدایی و نیز حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد به سخنرانی می کنند ، ضمن آن که اساتید و کارشناسان دیگری از سایر کشورها همچون دکتر هدی العمیدی (عراق)، دکتر لیندا طبوش (لبنان)، دکتر نورای اوستا(ترکیه)، دکتر فریده اکبرآوا (آذربایجان) و دکتر فاطمه چاونگ وان (تایلند)، ارایه بحث می کنند.

مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تهران همچنین با اشاره به این که زمان این همایش روز سه شنبه هفته جاری مصادف با هجدهم بهمن ماه خواهد بود، گفت: در بخش دیگری از این همایش در چارچوب کمیته های تخصصی، برنامه ارائه مقالات برگزیده به صورت حضوری از ایران، تایلند، الجزایر، هند، پاکستان، عراق، لبنان، ترکیه و روسیه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha