پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه دیر در جمع معتکفین

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مراسم معنوی اعتکاف در مساجد یک تودهنی به دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیّر امروز در بازدید از مراسم اعتکاف در شهرهای دوراهک و بردستان، اظهار داشت: حضور نوجوانان و جوانان در مراسم معنوی اعتکاف در مساجد یک تودهنی به دشمن است.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن پایبندی ما به ارزش های دینی است، افزود: با وجود همه تبلیغات دشمن، نوجوانان و جوانان ما به ارزش های دینی پایبند هستند.

وی با تأکید بر خلوت معتکفین با خدا، ادامه داد: برنامه های جانبی که در مراسم اعتکاف برگزار می شود، به گونه ای نباشد که خلوت معتکف و راز و نیاز او با خدا را تحت الشعاع قرار دهد.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: معتکفین از فرصت اعتکاف برای حسابرسی به نفس و تفکر بر اعمال خود و خودسازی و ترک گناه استفاده کنند.

وی اظهار کرد: در موقعیتی که دشمن با جنگ ترکیبی خود به دنبال فریب و تحت تاثیر قرار دادن اذهان نسل نوجوان و جوان است، به برگزاری چنین برنامه هایی نیاز داریم.

امام جمعه بندر دیّر اضافه کرد: انقلاب و دفاع مقدس ما به پشتوانه معنویت مردم و رزمندگان به پیروزی رسیدیم و امروز هم برای ایستادن در مقابل دشمن باید بنیه معنوی خود را تقویت کنیم.

وی، حضور معتکفین در مراسم اعتکاف را جهاد اکبر خواند و ابراز کرد: در روز ۲۲ بهمن هم در صحنه حاضر می شویم و پاسخ تحریم ها و یاوه گویی ها و دخالت های دشمن در کشورمان را می دهیم.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: امسال در روز ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در کارنامه ملت ما ثبت خواهد شد و نشان می دهیم که همچون گذشته در صحنه و مدافع نظام و رهبری هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha