پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا اصفهان

حوزه/ نشست هم اندیشی اساتید موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا (س) اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، عفت رمضانیان، مدیر موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا (س) اصفهان، امروز در هم اندیشی اساتید این موسسه، ضمن عرض تسلیت سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر ضمن تاکید بر فعالیت فرهنگی و اخلاقی در کنار فعالیت های آموزشی گفت: امروز نیاز است که اساتید در کنار کار آموزشی به امور فرهنگی هم توجه ویژه داشته باشند.

مدیر موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) اصفهان ضمن بیان شرایط کنونی جهان و افول آمریکا گفت: امروز در مرحله تمدن سازی هستیم که نیازمند پرورش نیروهایی کارآمد و بصیر می باشد، در این شرایط باید با استعانت از خداوند متعال، تأسی به بیانات رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و سرلوحه قرار دادن نقشه راهبردی بیانیه گام دوم باید در جهت پرورش چنین نیروهایی تمام تلاش و همت خود را به کار گیریم.

وی در ادامه به نکاتی در رابطه با تدریس و رعایت ضوابط آموزشی پرداخت و گفت: آنچه که می تواند ما را در اهداف آموزشی زودتر به مقصد برساند، نگاه عدالت محور در رفتار و مسئولیت مادرانه نسبت به طلاب و توجه به الگو بودن رفتار و گفتار و کردار اساتید در همه عرصه ها برای طلاب می باشد. همچنین اساتید باید توجه داشته باشند که در عرصه های آموزشی، بصیرتی و فرهنگی خود را توانمند و به روز کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha