یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
مدرسه زمستانی شبهه‌پژوهی نسل جوان و انقلاب اسلامی

حوز/ به همت مـــــرکـــــز مــــطالـــعــات و پــاســـخ‌گــــویی بــه شــبـــهات حوزه‌های علمیه با همکاری نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، مدرسه زمستانی شبهه‌پژوهی نسل جوان و انقلاب اسلامی ویژه نخبگان حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مدرسه زمستانی شبهه‌پژوهی نسل جوان و انقلاب اسلامی به صورت حضوری و مجازی با مشارکت مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه های علمیه و نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: این دوره ویژه طلاب سطوح عالی و سطح ۴ و دانشجویان مقطع ارشد و دکترا و مبلغین دانشگاهی و اساتید معارف می باشد که تا ۱۸ بهمن ماه می توانند با مراجعه به نشانی @Madrese_Shobhepajohi ثبت نام کنند.

همچنین زمان برگزاری این دوره چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ به نشانی قم، بلوار جمهوری اسلامی، دانشگاه معارف اسلامی برگزار خواهد شد و به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره اعطا می شود.

این دوره با اساتید وموضوعاتی همچون؛ «حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم مقیمی حاجی، چالش‌های معرفتی نسل جوان در مواجهه با انقلاب اسلامی»، «حجت الاسلام والمسلمین ناصر سقای بی‌ریا، نگاه به جوان در گفتمان غرب و گفتمان انقلاب اسلامی»، «حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا باقرزاده، انقلاب اسلامی؛ انتظارات و مطالبات نسل نو»، «حجت الاسلام و المسلمین علی ذوعلم، نسل نو و گام دوم انقلاب اسلامی»، «حجت الاسلام والمسلمین مهدی امیدی، انقلاب اسلامی، نسل نو، تهدیدها و فرصت ها»، «حجت الاسلام والمسلمین محمد ملک‌زاده، انقلاب اسلامی؛ رویش‌ها و ریزش های نسل نو» و «دکتر رسول نوروزی، انقلاب اسلامی، امیدها و بیم های نسل نو نسبت به آینده» دنبال خواهد شد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha