جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
ایده علمی برمبنای آثار مهدوی آیت الله صافی(ره)

حوزه/شانزده کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی برمبنای آثار مهدوی حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی(ره) از سوی پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در آستانه برگزاری همایش بین المللی مهدویت وانتظار در اندیشه آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در شعبان المعظم ۱۴۴۴، شانزده کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی برمبنای آثار مهدوی معظم له از سوی پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ۱۶ نشست علمی با ارایه مقالات مهدوی به همت پژوهشکده مهدویت وآینده پژوهی وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی و با همکاری موسسه دارالزهرا سلام الله علیها برگزار شده است.

مقالات ارایه شده در این نشست ها با حضور ناقدین، مورد ارزیابی قرار گرفته است و مقالات جهت استفاده محققین وعلاقمندان بصورت کتاب در همایش بین المللی مهدویت وانتظار رونمایی می شود.

ارایه دهندگان مقالات و ناقدین جلسات از چهره های شاخص عرصه مهدویت می باشند و سطح بالای این نشست ها مورد توجه محققین عرصه مهدویت قرار گرفته است.

همچنین اساتید بسیاری به صورت ویدئو کنفرانس در جلسات نشست علمی حاضر شدند و مطالب خود را در مورد موضوعات با ارایه دهندگان و ناقدین مطرح نمودند.

موضوعات و ارایه دهندگان مقالات را در لینک زیر می توانید مشاهده نمایید.

https://www.saafi.com/news/۸۸۷۵

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha