شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضور امام جمعه اهواز در جمع مدیرعامل، معاونین و کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا

امام جمعه اهواز گفت: ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و با قدرت به مسیرش ادامه می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا حضور یافت و با مدیران و کارکنان این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: هیچ چیزی مثل یاد آخرت اعمال انسان را اصلاح نمی‌کند. خداوند دنیا را به نحوی خلق کرده که به عنوان وسیله باشد. تمام ظرفیت ها و امکانات مادی و معنوی ابزاری برای سکوی پرش است تا به لقای خداوند متعال دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه یک شیطان در بیرون و شیطان در درون انسان است، ادامه داد: محال است که شیطان بیرون بدون بکار گرفتن شیطان داخل بتواند انسان را فریب بدهد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه انسان با مراقبت از نفس می تواند در مسیر لقای خداوند متعال موفق باشد، اظهار کرد: دهخدا که این شرکت به نام او مزین است، بسیار دنبال آن بود که بتواند به ملکوت و باطن عالم پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه تمام انبیاء اگر توانستند از فرصت ها استفاده کنند به جهت تحمل سختی ها بوده است، افزود: یاد آخرت انسان را رشد و تعالی می دهد؛ اگر انسان بداند در جایی حساب پس می دهد در اتاق درب بسته نیز مراقب خودش خواهد بود.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، عنوان کرد: ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد و با قدرت به مسیرش ادامه می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha