جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
22بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اجرای بیش از ۳ هزار برنامه در ایام الله دهه فجر، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمام مناطق استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد حسین متوسل مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد با اشاره به برگزاری ۳ هزار برنامه در ۸ روز گذشته، گفت: مجموعه های مختلف در اجرای برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته اند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم ولایتمدار یزد در استقبال از رئیس جمهور، اظهار کرد: مردم یزد همیشه و همه جا ثابت کرده اند که پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

متوسل با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: همه شهرها، بخش ها و روستاهای استان یزد آماده برگزاری جشن پرشور ۲۲ بهمن ماه هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر یزد از ساعت ۹ صبح روز شنبه آغاز خواهد شد، ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان آزادی آغاز به سمت میدان شهید بهشتی ادامه خواهد یافت و نهایتا سخنرانی را در میدان امیرچقماق خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: از تمام اقشار مختلف مردم دعوت می شود که در مراسم چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا کرده و با این حضور خود به دشمن اعلام کنند که همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده، هستند و خواهند بود.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha