پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر عطاء الله رفیعی آتانی

حوزه/ رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از آحاد ملت شریف ایران برای حضور حماسی و دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: آرمان ها، ارزش ها، دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی بی نظیر است و باید قدردان این نظام و انقلاب و دستاوردهای آن باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر رفیعی آتانی در سخنانی خاطرنشان کرد: مردم ایران قبل ازانقلاب از حداقل حقوق طبیعی خود محروم بودند، انقلاب اسلامی ارزش های انسانی و منزلت اجتماعی را برای مردم به ارمغان آورده است، هر چند در برخی حوزه ها کاستی هایی وجود دارد که با همت مسئولان باید برطرف شود.

ایشان با مقایسه شرایط قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت: تنها کسانی که در صحنه مبارزه و در جریان مباحث آن روز جامعه ایران قرار دارند می دانند که انقلاب اسلامی چه نعمت و ارمغان بزرگی برای ملت ایران و همه مسلمانان و آزادی خواهان است، هر اندازه که به خاطر این نعمت شکرگزار خداوند باری تعالی باشیم، باز هم کم است.

دکتر رفیعی آتانی همچنین پیروزی انقلاب اسلامی را باعث عزت اسلام عزیز و مسلمانان در سراسر جهان دانست و گفت: امروزه نمایندگان جمهوری اسلامی در کسوت های مختلف اعم از ریاست جمهوری و سایر ارکان نظام، در مجامع بین المللی از جمله سازمان ملل متحد حرف دین و پیام رحمانی اسلام را به دنیا مخابره می کنند و با اقتدار در برابر زیاده خواهی های دشمنان می ایستند.

رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تأکید می کنم ممکن است در برخی حوزه ها کاستی ها و مشکلاتی وجود داشته باشد که قابل انکار نیست و همه مسئولان نظام باید تمام توان خود را برای خدمت به این مردم شریف، نجیب و عزیز به کار بگیرند، ولی نباید از اصل انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن غفلت کنیم و حتی اگر جان خود را برای دفاع از این ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی فدا کنیم ارزش آن را دارد.

دکتر رفیعی آتانی خاطرنشان کرد: مردم ایران در حوادث مختلف ثابت کردند با وجود مشکلات و کاستی ها با تمام وجود همراه انقلاب اسلامی و ولایت خواهند بود و نقشه ها و توطئه دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha