پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
20

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون باید با تبلیغ مستمر و جهادی برای استمرار اهداف اسلامی انقلابی همت مضاعف داشته باشند، اظهار کرد: حوزه انقلابی به دنبال تحقق اهداف اسلام و انقلاب به معنای دقیق آن در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه لرستان امروز در نشست «نقش روحانیت در تداوم انقلاب اسلامی» در جمع طلاب مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بیان کرد: انقلاب اسلامی نور و روشنایی و استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون نقش بی بدیلی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند، افزود: طلاب و روحانیون همگام با سایر نیروهای مردمی و آزاده در جهت دهی مبارزات مردمی نقش بسزایی داشتند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با تأکید بر اینکه طلاب و روحانیون امروز نیز در استمرار اهداف و آرمان های اسلامی همت خود را بکار بگیرند، خاطر نشان کرد: تحقق اهداف اسلامی و انقلابی از مولفه ها و شاخصه های حوزه انقلابی است که در این راستا طلاب و روحانیون باید رسالت خود را برای تحقق این مهم انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با تاکید بر اینکه طلاب و روحانیون باید با تبلیغ مستمر و جهادی برای استمرار اهداف اسلامی انقلابی همت مضاعف داشته باشند، اظهار کرد: حوزه انقلابی به دنبال تحقق اهداف اسلام و انقلاب به معنای دقیق آن در جامعه است.

وی در پایان با اشاره بر اینکه حوزه انقلابی در همه عرصه ها نقش آفرین باشد تصریح کرد: بی شک حوزه انقلابی می تواند در استمرار اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب در دنیا تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha