شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
برخوار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار در نشست شورای هیئات مذهبی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضامن حفظ و بقای عزتمند انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام ابراهیم جعفری صبح امروز در جلسه شورای هیئات مذهبی شهرستان برخوار که در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد، ضمن تقدیر از هیئات مذهبی و تشکل های دینی مردمی فعال در برپایی مراسم اعیاد ماه رجب، به کارکرد هیئات مذهبی و نقش آنان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هیئات مذهبی با توجه به اینکه ساختار کاملاً مردمی دارند و با توجه به ماهیت و کارکردهای اجتماعی و فرهنگی و سیاسی خود، در طول دوران شکل گیری نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب نقش بی‌بدیل داشتند.

وی با تاکید بر حضور گسترده هیئات مذهبی و جبهه فرهنگی انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: هیئت های مذهبی و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی همراه با اقشار مختلف مردم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری گسترده و دشمن شکن خواهند داشت و بار دیگر با آرمان های امام و رهبری و شهیدان، پیمان خواهند بست و حماسه ای ماندگار از بصیرت و هوشیاری و ولایتمداری می‌آفرینند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برخوار یوم الله ۲۲ بهمن را یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری برشمرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضامن حفظ و بقای عزتمند انقلاب اسلامی است.

در این جلسه هیئات مذهبی اعلام آمادگی کردند برای ابراز یکپارچگی، همدلی مردم و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، در روز ۲۲ بهمن با بیرق و پرچم‌های مزیّن به نام ائمه معصومین علیهم السلام و نام هیئت، حضوری منسجم خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha