دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد

به گزارش خبر گزاری حوزه از تهران/ متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنا اللهُ ثُمَّ اسْتَقاموا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِ‍م و لا هُم یَحزَنُون

سوره احقاف/ آیه ۱۳

ملت غیور، عدالت‌خواه و ولایتمدار ایران اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به ندای حق‌طلبی فرزندی از سلاله پاک ائمه معصومین علیهم‌السلام لبیک گفته و در قیامی عاشورایی، ضمن برچیدن بساط ظلم و جور، بر ویرانه‌های رژیم مستکبر و مزدور شیطان بزرگ پایان داد و تنها نظام اسلامی واقعی را با هدف زمینه‌سازی ظهور حضرت بقیه ‌الله‌ الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف بر پا کرد.

اکنون که استکبار جهانی پس از شکست در جریانات اخیر، سیلی محکمی از انقلاب اسلامی خورده است، لازم است با گذشت چهل و چهار سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر به دشمنان این سرزمین یادآوری کنیم؛ مبارزه ملت بابصیرت ایران اسلامی با نظام سلطه و استکبار جهانی ادامه دارد و ملت مصمّم، مؤمن و انقلابی در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب و در جهت تحقق تمدن اسلامی، پیش می‌رود.

در چهل و چهارمین بهار آزادی، یاد و خاطره دلاوری‌های شهدای گلگون کفن میهن اسلامی مان را گرامی می داریم. دلیر مردان انقلابی که به ندای حق طلبی و عدالت جویی رادمرد الهی لبیک گفتند و با فداکاری و جانفشانی‌های بسیار از این مرز و بوم دفاع کردند و به بهای اهدای جان‌های عزیز خود، درخت انقلاب را آبیاری نموده و تناور ساختند.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران، ضمن قدردانی از ایستادگی، مقاومت و بصیرت چهل و چهار ساله ملت فهیم و نجیب ایران؛ از احاد مردم شهید پرور و همیشه در صحنه دعوت می‌کند با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی رحمه الله علیه، مقام معظم رهبری مدظله العالی و شهدای انقلاب اسلامی، میثاقی دوباره ببندند تا تاریخ‌نگاران بنویسند که هر کس در راه آرمان‌های الهی استقامت ورزید؛ قطعاً مزه شیرین پیروزی را خواهد چشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha