دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
پاسخگویی بانوان

حوزه/ مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت گفت: کارشناسان بخش پاسخگویی امور فرهنگی خواهران طی فصل پاییز به سوالات فقهی پاسخ داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مریم شهبازی در تشریح عملکرد فصل پاییز بخش پاسخگویی امور فرهنگی خواهران بیان کرد: فعالیت‌های بخش پاسخگویی شامل پاسخگویی شرعی، اعتقادی، تصحیح قرائت نماز و نیز جلسات ارتقاء سطح علمی اساتید و کارورزان فقهی و اعتقادی به صورت حضوری و مجازی، جلسات کارگروه علمی و پاسخگویی مجازی مسائل شرعی و اعتقادی در بستر فضای مجازی است.

شهبازی گفت: در بخش پاسخگویی به مسائل شرعی در فصل پاییز، به سوالات شرعی ۳۴ هزار و ۴۴۵ نفر مراجعه کننده پاسخ داده شد. این پاسخگویی در ٣ مکان انجام می‌شود، اولین مکان رواق علامه طباطبایی(ره) است که به صورت روزانه از ساعت ٨ تا ٢٣ و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، این پاسخگویی قبل از اذان صبح آغاز می‌شود. دومین مکان شبستان حضرت نجمه خاتون(س) به صورت روزانه، صبح‌ها از ساعت ١١ تا ۱۳:۳۰ و عصر ساعت ١٨ تا ۲۰:۳۰ و سومین مکان نیز بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) به صورت روزانه، صبح‌ها از ساعت ١١ تا ۱۳:۳۰ و عصرها از ساعت ١٨ تا ۲۰:۳۰ پاسخ‌گوی سؤالات شرعی بانوان است.

مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: در بخش پاسخگویی به مسائل اعتقادی، به مسائل هزار و ۳۱۹ نفر مراجعه کننده پاسخ داده شد؛ این پاسخگویی در رواق حضرت خدیجه(س) صبح‌ها از ساعت ١١ تا ۱۳:۳۰ و عصرها از ساعت ١٨ تا ۲۰:۳۰ و روزهای سه شنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰:۳۰ انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش تصحیح قرائت نماز نیز، اساتید به هزار و ۷۱ نفر مراجعه‌کننده با توزیع کاربرگ در رواق علامه طباطبایی(ره) در ۴ شیفت افتخاری به صورت روزانه، صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٤ و عصرها از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۲۰:۳۰ ارائه خدمت می‌کنند.

*پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی و اعتقادی در فضای مجازی

مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: امور فرهنگی خواهران حرم مطهر علاوه بر پاسخگویی حضوری، بستر پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی در فضای مجازی را نیز فراهم کرده است؛ بدین منظور در فصل پاییز امسال به سؤالات فقهی ۲۲۸ نفر مراجعه کننده در کانال آستان مهر، کانال معصومانه، سایت حرم مطهر و به صورت انفرادی از طریق آیدی با موضوع نماز استیجاری، احکام مسافر، احکام بانوان، روزه، وسواس، مرجع تقلید، مطهرات، عقیقه و.. پاسخ داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha