پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
فریاد الله اکبر

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه ای مردم متدین و بصیر استان قم را به سردادن طنین الله اکبر در شامگاه ۲۱ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اطلاعیه ای مردم متدین و بصیر استان قم را به سردادن طنین الله اکبر در شامگاه ۲۱ بهمن دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

ایمان راسخ به امداد الهی یکی از شاخص‌ترین ویژگی های نهضت مردمی احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره) و ندای ملکوتی الله اکبر محوری‌ترین شعار ماندگار دوران انقلاب اسلامی است که هر ساله در طلیعه یوم‌الله ۲۲بهمن به شکرانه بالندگی بیش از پیش نظام مقدس برآمده از انقلاب اسلامی، در شامگاه بیست و یکم بهمن‌ماه بر فراز بام‌ها و مأذنه مساجد گلبانگ ملکوتی تکبیر را در فضای عطرآگین ام‌القرای جهان اسلام طنین‌انداز می‌نمایند.

سنت حسنه‌ای که در سال‌جاری به شکرانه ۴۴ سال افتخار، صلابت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکست هوشمندانه هیمنه پوشالی شیطان بزرگ آمریکا و اذناب خارجی و داخلیش در جنگ ترکیبی اخیر برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آحاد مردم متدیّن و بصیر استان را به طنین ندای معنوی و ملکوتی گلبانگ تکبیر در ساعت ۲۱ بیست و یکم بهمن که همراه با وسیعترین نورافشانی در خاستگاه انقلاب اسلامی خواهد بود، دعوت می‌نماید.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: مراسم محوری شب پیروزی انقلاب از ساعت ۱۹ همراه با جشن خانوادگی، یادبود شهدای انقلاب اسلامی قم، گلبانگ تکبیر و نورافشانی در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس واقع در بلوار شهید عماد مغنیه (نرسیده به میدان مفید) برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha