شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
22 بهمن

مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، به مناسبت دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی (ره) و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین می‌باشد.

دهه‌ فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است و یوم‌الله ۲۲ بهمن هم روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران است که نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بوده است.

بی شک جایگاه تأثیر گذار و تعیین کننده امروز ایران اسلامی در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای، قدرت نیروهای مسلح و تلاش برای رساندن ندای حق طلبانه ملت‌های ستمدیده و مظلوم به گوش جهانیان را صهیونیزم جهانی هیچگاه برنتابیده و شاهد ایجاد موانع، سختی ها، دست اندازی‌ها و توطئه‌های آمریکا و هم پیمانانش در شکل‌ها و ترفندهای مختلف بوده‌ایم اما آنچه ما را تاکنون در برابر این اقدامات شیطانی ایمن کرده است، تبعیت از ولایت فقیه، وحدت و همدلی مردم و مسئولین نظام است که همچنان نیز باید استمرار یابد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان، ضمن پاسداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ادای احترام و قدردانی از خون شهدای گرانقدر و و پایبندی به آرمان‌های امام راحل (ره) و ارزش‌های نظام و انقلاب و منویات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم متدیّن و انقلابی خوزستان را به حضور و مشارکت پرشور در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و گرامیداشت این روز دعوت می‌کند. بدیهی است طلاب، کادر و اساتید ولایتمدار حوزه های علمیه خواهران خوزستان نیز همچون گذشته دوشادوش مردم میهن‌ اسلامی ایران در این مراسم باشکوه حضور پرشور و حماسی خواهند داشت.«إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ.»

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha