دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: با وجود همه توطئه‌ها و دسیسه‌ها و تحریم‌های دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون، مردم پای نظام و انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه دیّر در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در بندر دیّر با قدردانی از حضور مردم، اظهار داشت: این مردم به آرمان‌های نظام و انقلاب وفادار هستند و دشمنان خود را می‌شناسند و می‌دانند که آنها دلسوز ملت ایران نیستند.

امام جمعه دیّر با تأکید بر اینکه مردم ایران دوران سیاه ستم شاهی را فراموش نمی‌کنند، بیان کرد: هدف اصلی دشمن، تأثیرگذاری بر روی اذهان نسل نوجوان و جوانی است که دوران قبل از انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اند.

وی عنوان کرد: با وجود همه توطئه‌ها و دسیسه‌ها و تحریم‌های دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون، مردم پای نظام و انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

حجت الاسلام حسینی گفت: دشمنان به دروغ در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی سیاه نمایی می‌کنند، اما نظام اسلامی دستاوردهای بزرگی در بُعد مادی و معنوی داشته است.

وی دستاوردهای معنوی را مهمتر از مادی دانست و افزود: قبل از انقلاب، قرآن در کشور مهجور بود اما اکنون ما میلیون‌ها قاری و حافظ داریم.

امام جمعه دیّر تأکید کرد: امروز شاهد خدمات مختلف عمرانی و رفاهی در شهرها و روستاها هستیم که همه به برکت انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: مسئولان قدردان این حضور مردم باشند و برای کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی آنها تلاش کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مردم پای نظام و انقلاب هستند، گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید و توطئه آنها را خنثی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha