دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در اهواز

حوزه/ شهردار تهران با تأکید براینکه نقشه‌های متعدد آمریکا با حضور ملت ایران بار دیگر به شکست محکوم شد، گفت: قبل از انقلاب ملت ایران تحقیر و بدون آزادی و از حقوق اولیه خود محروم بود، اما ملت قیام‌ کرد و امام عزیز با توسل به اسلام و اهل بیت(ع) نظامی اسلامی را تشکیل دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن‌ماه در جمع مردم اهواز اظهار داشت: ‌استان خوزستان محبوب قومیت‌های مختلف ایران اسلامی است.

وی افزود: روزی که کشورهای استعمارگر و دست نشانده‌های آمریکا و انگلیس به استان خوزستان و دیگر استان‌های مرزی تهاجم کردند، مردم غیور ایران به پا خواستند و سینه سپر کردند.

شهردار تهران با اشاره به چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امروز سران جنایتکار آمریکا و دست نشانده‌های آنان، بار دیگر چشمان خود را بشویند و پاسخ یکپارچه مردم ایران را ببینند و بشنوند.

زاکانی با تأکید براینکه نقشه‌های متعدد آمریکا با حضور ملت ایران بار دیگر به شکست محکوم شد، عنوان کرد: قبل از انقلاب ملت ایران تحقیر و بدون آزادی و از حقوق اولیه خود محروم بودند، اما ملت قیام‌ کرد و امام عزیز با توسل به اسلام و اهل بیت(ع) نظامی اسلامی را تشکیل دادند.

وی با طرح این پرسش که چرا دشمنان ما با ملت ایران مخالف هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران، آرزوی کشورهای متعدد آزادی خواه را منتقل و تحقق بخشید، مسیری را در روبروی جامعه آزادی خواه گشود که ترس را بر وجود آمریکا و دشمنان ایجاد کرده است.

شهردار تهران با بیان اینکه دشمنان ۴۴ سال هجمه‌های مختلفی را انجام دادند که نگذارند صدای ملت ایران به گوش جهانیان برسد، ادامه داد: امروز ملت ایران پرچم عدالت را برافراشته و به سوی قله‌ها در حال حرکت هستند، امروز در کشور متاسفانه شاهد فقر، فساد و تبعیض هستیم و لذا نیازمند اصلاحات اقتصادی می‌باشیم.

زاکانی عنوان کرد: چرا ملتی که در دوران دفاع مقدس در عرصه‌های جهانی از سیم خاردار هم محروم بود، امروزه دشمنان به او تهمت می‌زنند که در حال کمک کردن نظامی به روسیه است؟

وی با بیان اینکه امروز کشور از رهبری بزرگوار و ملتی بزرگ برخوردار است، خاطرنشان کرد: امروز روزی است که باید کاستی‌های گذشته را جبران کرد، اگر روزی برخی‌ها دل‌ها و امید به دیگر کشورها و آمریکا داشتند، اما برخی امروزه هستند ‌که دل به توانایی داخلی دارند.

شهردار تهران یادآور شد: نیازمند جهاد در انسجام بخشی ملت ایران هستیم، چراکه دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا این اتحاد ملی را از بین ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمی IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    18 0
    «در تهران برف آمد، خودروها در خیابان‌ها متوقف شدند و معابر مسدود و شهر قفل شد. پلیس راهنمایی و رانندگی هم به حالت آماده‌باش درآمد.» این خبر را به هر کسی در دنیا که تا کنون برف دیده باشد نشان دهید، حتماً این‌گونه خواهد اندیشید که دستکم نیم و شاید هم یک متر برف باریده که شهر به چنان روز مصیبت‌باری گرفتار آمده است. اما عکس‌ها و فیلم‌ها نشان می‌دهند که در اکثر جاها، به اندازه یکی دو بند انگشت برف آمده و شهرداری، واقعاً مغلوب این برف ناچیز شده است. می‌دانید نکته اسفناک و شرم‌آور ماجرا چیست؟ این است که اولاً هر بنی‌بشری می‌داند در زمستان برف می‌آید و اتفاقاً هواشناسی هم روز برف را پیش‌بینی کرده بود؛ ثانیاً راهکار بسیار بسیار بسیار ساده‌ای وجود دارد: شن‌پاشی در آغاز و حین بارش برف؛ ثالثاً هم شن هست، هم کامیون، هم بیل به اندازه کافی و هم کارگرانی که شن را به سطح خیابان‌ها بپاشند. هیچ‌کدام هم مشمول تحریم‌های ظالمانه آمریکا نیستند! با این‌وجود، میلیون‌ها شهروند در پایتخت ایران گرفتار بارش برفی اندک شدند و ساعت‌ها در ترافیک و در انتظار خودروهای حمل و نقل عمومی معطل شدند. روزگاری نه‌چندان دور و همین یک و نیم سال قبل، شهردار فعلی تهران، جناب علیرضا زاکانی، کاندیدای ریاست‌جمهوری بود. همان ایام او در یک برنامه تلویزیونی گفته بود: تنها 20 درصد از مشکلات کشور ناشی از تحریم‌هاست. مجری پرسیده بود: بقیه 80 درصد چی؟ و زاکانی جواب داده بود: بی‌عرضگی، بی‌فکری، بی‌غیرتی. اما کلمه "بی‌غیرتی" از پخش تلویزیونی سانسور شده و زاکانی در توئیتی چنین اعتراض کرده بود: "بی‌غیرتی نسبت به مردم جدی است؛ چرا حذف شده؟ به چه کسی برخورده است؟" ما، نه آقای زاکانی و نه هیچ‌کس دیگری را متهم به "بی‌غیرتی نسبت به مردم" نمی‌کنیم. فقط از جناب ایشان می‌پرسیم همین مسأله اخیر که مردم، در برف تهران آواره و سرگردان شدند و شهر تحت مدیریت ایشان با ذره‌ای برف به‌طور جدی قفل شد، ناشی از چه چیزی در مسئولان شهری بوده است؟ بی‌عرضگی؟ بی‌فکری؟ بی‌غیرتی؟ یا چیز دیگری؟
    • البته ... IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
      0 0
      البته ایشان درست گفته بوده چرا که اگر بی غیرتی نبود شهرداری ذره ای فعالیت فرهنگی در برابر بی حجابی می کرد، حضراتی که بر کار فرهنگی تاکید دارند در این زمینه چه کرده اند؟ وضعیت پوشش بازیگران و مانند آن کار فرهنگی است؟ این که مجری و گزارشگر صدا و سیما بگوید بی حجاب و با حجاب همه آمدند و بدین بهانه به بی حجابی مشروعیت دهد کار فرهنگی است؟
    • برف روبی CA ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      0 14
      🇮🇷🔸به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس (۲۳ بهمن ۱۴۰۱)(https://defapress.ir/573025):«علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران امروز (یکشنبه) در یکصد و بیست و نهمین جلسه شورای شهر تهران برخی اظهارات مطرح شده در مورد عملکرد شهرداری تهران در زمینه برف روبی را غیر منصفانه و همراه با اطلاعات اندک عنوان کرد و اظهار داشت:روز پنج‌شنبه هفته گذشته یکی از مناطق تهران بیشتر از مناطق دیگر درگیر بارش و برف بود و باید از مدیران شهرداری تهران بخواهیم گزارش در این زمینه ارائه دهند تا بتوانیم عیوب و نواقص را برطرف کنیم. سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: باید با استفاده از فناوری نوین به دنبال رفع مشکلات در روز‌های برفی باشیم؛ نکته حائز اهمیت این است که گفته می‌شود شهرداری تهران غافلگیر شده است که این موضوع درست نیست و نباید زحمت همکارانم به ویژه کارگران در شهرداری تهران را نادیده گرفت. وی در بخش دیگری از تذکر خود از شرکت پرشور مردم در مراسم راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد و اظهار داشت: مجموعه‌های فرهنگی شهرداری تهران در مدت اخیر در زمینه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت‌های خوبی داشتند.» 🔸🔹به گزارش خبرگزاری صدا و سیما(۲۱ بهمن ۱۴۰۱)(https://www.iribnews.ir/00Fjb7) و برخورد قاطع با افرادی که در برف‌روبی پایتخت کوتاهی کرده‌اند:« رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: سازمان‌های مرکزی که در عملیات برف روبی روز گذشته نقش داشتند بررسی و تعداد تماس‌ها با سامانه ١٣٧ به تفکیک نواحی و مناطق ارزیابی شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، داود گودرزی افزود: شهرداری برف‌روبی را از بزرگراه و معابر اصلی آغاز می‌کند و سپس به معابر فرعی و درجه دو و کوچه‌ها می‌رسد. وی همچنین گفت: نیاز است که هم‌افزایی بین شهروندان و ما به عنوان خادمان مردم در عملیات همچون برف‌روبی وجود داشته باشد، می‌توان تردد در معابر را کاهش داد. به گفته رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران ،با معاونان یک ناحیه برخورد شد و ما با کسی که کم‌کاری و کوتاهی کند برخورد می‌کنیم.»🔹