دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
افزوغ

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیت‌های استقرار میز ارتباطات مردمی دانست و اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با مردم فرصت مناسبی است که مطالبات مردمی را متوجه شده تا ضمن رفع آنها بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امروز به منظور برقراری ارتباط مردمی، به همراه معاونین در محل استقرار میز خدمت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر حضور یافت و با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، اقشار مختلف مردم و مراجعه کنندگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حاشیه برپایی این میز خدمت گفت: اغلب پرسش و مطالبات مردم در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه است که تلاش می‌کنیم به این مطالبات از سوی مسئولان ذیربط پاسخ داده شود.

عبدالرحیم افروغ تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمّی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهمترین مزیت‌های استقرار میز ارتباطات مردمی دانست و اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با مردم فرصت مناسبی است که مطالبات مردمی را متوجه شده تا ضمن رفع آنها بتوانیم خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه دهیم.

افروغ بیان کرد: تکریم و حفظ حرمت ارباب رجوع و مخاطبین فرهنگ و هنر و رسانه فعالان قرآنی نیز از موارد مهمی است که همکاران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: همکاران مهر و محبت، همدلی و فضای مهربانی در اداره کل را باید از وظایف انسانی و ایمانی خود بدانند و در سایه همدلی و محبت است که فضای اعتماد بیشتر شده و به پیشرفت و اثر گذاری بهتر فعالیت ها و خدمت به جامعه مخاطب این حوزه کمک شایانی می نماید.

در ادامه، مراجعه‌کنندگان درخواست‌های خود را مطرح نموده و در همان مکان پس از بررسی و پیگیری های لازم پاسخ‌های خود را دریافت کردند.

میز ارتباطات مردمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان با حضور مدیرکل، معاونین مدیرکل و کارشناسان حوزه های مختلف در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برپا شد.

لازم به ذکر است میزخدمت به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه های اجرایی، ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی که عهده دار ارائه خدمات به ارباب رجوع می باشند ایجاد گردیده که مردم بدون نیاز به حضور در واحدهای داخلی دستگاه، خدمت مورد نظر را صرفاً از طریق این میز دریافت نمایند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha