دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان اعلام کرد: پذیرش حوزه های علمیه خواهران ۲۹ بهمن آغاز می شود.

اکرم مهرابی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با سراسر کشور در ۲۹ بهمن ماه پذیرش حوزه علمیه خواهران لرستان آغاز خواهد شد، گفت: بانوان علاقمند به تحصیل در حوزه های علمیه خواهران می توانند برای ثبت نام از ۲۹ بهمن ماه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه جزئیات ثبت نام برای خواهران علاقمند به تحصیل در حوزه های علمیه متعاقبا اعلام خواهد شد، اظهار کرد: خواهران علاقمند می توانند برای ثبت نام به سایت پذیرش به نشانی paziresh.whc.ir مراجعه کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه در جذب خواهران علاقمند به حوزه های علمیه کیفیت محوری لحاظ خواهد شد، گفت: تلاش می شود تا افراد مومن، متعهد، انقلابی و علاقمند جذب مدارس علمیه خواهران شوند.

مهرابی با شاره به اینکه بیش از ۳۰۰ بانوی طلبه در سال تحصیلی آینده جذب مدارس علمیه خواهند شد، افزود: تعداد جذب خواهران طلبه در سطوح ۲ و ۳ روزهای آینده اعلام خواهد شد.

وی در پایان از برنامه ریزی های تبلیغی و رسانه ای و همچنین نشست ها با ادارات، موسسات و نهادهای دینی و فرهنگی برای اطلاع رسانی در سطح استان خبر داد و خاطر نشان کرد: برای جذب حداکثری خواهران به حوزه علمیه لرستان اطلاع رسانی های لازم در حال انجام است و همزمان با آغاز ثبت نام برنامه های تبلیغی و اطلاع رسانی ها شتاب خواهد گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha