سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین محمد کارگر شورکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با صدور پیامی از طلاب و مردم استان یزد به واسطه حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد طی پیامی از حضور آگاهانه، پرشور، کم‌نظیر و به موقع مردم ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَیَنْصُرَنَّ اللهُ مَنْ یَنْصُرُهُ إِنَّ اللهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ. حج آیه۴۰

وهر که خدا را یاری کند، البته خدا او را یاری خواهد کرد، که خدا را منتهای اقتدار و توانایی است.

بدون شک حضور آگاهانه، پرشور، کم‌نظیر و به موقع مردم شریف ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، برگ زرین دیگری از تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران را رقم زد و موجب خوشحالی دوستان و یأس دشمنان گردید و این حرکت عظیم از مصادیق نصرت خداست و ان‌شاءالله بیش از گذشته نصرت الهی شامل حال این ملت خواهد شد.

حضور باشکوه اقشار مختلف مردم فهیم و انقلابی در این حماسه به یادماندنی، اقیانوسی بیکران، از ایمان، وحدت، همدلی و همبستگی، میثاق مجدّد ملت، با نظام مقدس و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (قدّس سرّه) و رهبری عظیم الشأن انقلاب، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّ ظله) را به نمایش گذاشت.

دشمن که در ماه‌های گذشته با صرف هزینه‌های زیاد و به راه انداختن جنگ ترکیبی و همه جانبه، تمام توان خود را به کار گرفت و عده‌ای از تروریست‌ها، تجزیه طلبان، و آشوب‌گران و فریب خوردگان را به عنوان مردم ایران به صحنه آورد و از آنان حمایت کرد، ناگاه در یوم الله ۲۲ بهمن با سیل عظیم و گسترده جمعیت عاشق انقلاب و رهبری در تهران و شهرستان‌ها و حتی روستاهای سراسر کشور مواجه شد و چنان پاسخ صریح به یاوه‌گویی خود و سیلی محکمی از ملت غیور ایران دریافت کرد که جرأت نشان دادن این همه شکوه و عظمت در رسانه خود را هم ندارد، چرا که تمام دسیسه‌ها، نقشه‌ها و تبلیغات منافقانه خود را به دست مردم خنثی و برباد رفته می‌بیند.

اینجانب متواضعانه و با تمام وجود خدای سبحان را از این همه شور و شعور و عظمت شما مردم غیرتمند و همیشه در صحنه، سپاس می‌گویم که چنین صحنه‌های زیبا و باشکوهی را آفریدید و تجسم عینی وحدت و استکبارستیزی را به نمایش گذاشتید و از طلاب اساتید و کارکنان حوزه علمیه خواهران استان یزد نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم و از دولت محترم مردمی و مسئولان گرانقدر می‌خواهم که در امر معیشت مردم چاره اندیشی عاجل نمایند.

والسلام علیکم
مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد
محمد کارگر شورکی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha