پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دبیر همایش اختتامیه استانی اولین کنگره بین‌المللی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای»

حوزه/ دبیر اولین کنگره بین‌المللی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای» در گلستان گفت: دشمنان به دنبال تغییر فکر، اعتقاد و سیاست ایرانیان هستند و ما در این همایش در صدد بودیم تا اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری را در تمام ابعاد که منبعث از فکر و ایدئولوژی و اندیشه سیاسی ایشان باشد، فرا گرفته و به جامعه نیز بیاموزیم که در صورت تحقق این موضوع، همایش به هدف خود رسیده ‌است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، علی سلیماندوست، در اختتامیه استانی اولین همایش بین المللی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای» در جمع مسئولان استانی و حوزوی گرگان، به تشریح اهداف این همایش بین المللی پرداخت و اظهار داشت: بیش از سی سال است که دشمنان ایران و انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی را برای پیشگیری از صفت پیش‌برندگی و پیش‌روندگی انقلاب اسلامی طراحی کرده و به مرحله اجرا گذاشته‌اند.

وی به توطئه‌های طراحی شده دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: راهبری انقلاب اسلامی منحصر به فرد است و مقام معظم رهبری برای مقابله با دشمنان تصمیم گرفتند تا پدافند همه جانبه در مقابل آفندهای روزآمد دشمنان را به منصه ظهور برسانند، که خروجی آنها در قالب اندیشه‌های دفاعی مقام معظم رهبری به نمایش گذاشته شده است.

دبیر اولین کنگره بین‌المللی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای» در گلستان، خاطرنشان کرد: این همایش از این جهت است که ما به عنوان متولیان بحث فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی، با روش‌ها و مشی‌های رهبر معظم انقلاب به شکل کاملا علمی و روزآمد آشنا شویم.

سلیماندوست افزود: رهبر معظم انقلاب برای یکایک این فاکتورها راهبرد دارند و در صورتی که به آنها عمل می‌شد، در بُعد منطقه‌ای بسیار جلوتر از امروز بودیم.

وی ابراز کرد: یک جنگ همه جانبه در ابعاد و سطوح سیاسی، اقتصادی، اجتماعی فرهنگی و حتی نظامی و امنیتی در حال جریان است که برای مقابله با آن نیازمند روش‌هایی هستیم که رهبر معظم انقلاب در قالب اندیشه دفاعی برای آنها راهکار معرفی کردند، که با عمل به آن قطعا با پیش‌برندگی و پیش‌روندگی مواجه خواهیم شد.

دبیر اولین کنگره بین‌المللی «تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای» در گلستان، به ترس سران کشورهای استکباری از قدرت ایران اشاره کرد و گفت: نیکسون گفته است که، انقلاب اسلامی نه برای حکومت بر جامعه بشری، نه حکومت در یک منطقه کوچکی به نام ایران، بلکه برای جهت دادن بشریت بوجود آمده است.

وی به راهبردهای مقام معظم رهبری پیرامون مسئله سبک زندگی و فضای مجازی اشاره کرد و یادآور شد: از نگاه دشمنان، ایجاد هرگونه تغییر در سطح جهانی بدون تغییرات فکری، اعتقادی و سیاسی بر جریانات مستقر منطقه خاورمیانه که مرکزیت آن را ایران بر عهده دارد، میسر نبوده و نخواهد بود.

سلیماندوست اظهار کرد: دشمنان به دنبال تغییر فکر، اعتقاد و سیاست ایرانیان هستند و ما در این همایش در صدد بودیم تا اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری را در تمام ابعاد که منبعث از فکر و ایدئولوژی و اندیشه سیاسی ایشان باشد، فرا گرفته و به جامعه نیز بیاموزیم که در صورت تحقق این موضوع، همایش به هدف خود رسیده ‌است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha