جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دهه فجر

حوزه / مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر بندرلنگه گفت: ایران در دهه فجر، تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌مانند به شمار می‌رود.

معظم رشیدی مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر بندرلنگه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: تا قبل از انقلاب اسلامی، در ایران نظام اسلامی وجود نداشت و رابطه پادشاهان با مردم رابطه غالب و مغلوب و سلطان و رعیت بود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، با تکیه‌بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌ زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

وی افزود: ایران در دهه فجر، تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌مانند به شمار می‌رود.

رشیدی به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: تجربه ۴۰ ساله نشان داد که سازش، امنیت سوز و مقاومت امنیت ساز است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته سنگین‌ترین تهاجمات نظامی، تروریستی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را باصلابت پشت سر گذاشته است، یادآور شد: انقلاب اسلامی امنیت خشن شکنجه محور شاه را به امنیت مردمی مبتنی بر اعتماد، ایمان، عشق و آثار بدل کرد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران کوثر بندرلنگه، تأکید کرد: ایران امروز در بحرانی‌ترین منطقه جهان امن‌ترین کشور است و امنیت کم‌نظیر کشور، نتیجه حضور مقتدرانه نیروهای انقلاب در کنار مقاومت منطقه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha