دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نخبگان

حوزه/ امام جمعه ازنا در جمع برگزیدگان علمی شهرستان گفت: نخبگان سرمایه های کشوند و مسئولین باید امید، تعصب و غیرت ملی را در روح و روان نوجوانان نخبه تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی مدارس متوسطه اول شهرستان ازنا که در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: معلمان و کادر مدارس باید تلاش کنند تا دانش آموزان در تراز اهداف انقلاب اسلامی تربیت کنند.

وی با بیان اینکه باید از استعدادهای برتر علمی و نخبگان رشته های مختلف حمایت های لازم صورت گیرد، اظهار کرد: برای شکوفایی استعدادهای برتر دانش آموزان باید استعدادها را شناسایی و در مسیر درست هدایت کرد.

امام جمعه ازنا با تأکید بر اهتمام ویژه مسئولین به رفع موانع و مشکلات از سد راه نخبگان، افزود: نخبگان و استعدادهای برتر سرمایه‌های علمی کشور هستند و مسئولین باید امید، تعصب و غیرت ملی را در روح و روان نوجوانان نخبه تقویت کنند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان هم در ارتباطی تلفنی با این مراسم، با بیان این که نخبگان موتور پیشران علم در جامعه هستند، تصریح کرد: باید قدر استعدادها را دانسته و از آنها بهره برداری شود.

وی بر رفع موانع پیش روی فعالیت نخبگان و استعدادهای دانش آموزی تأکید کرد و خواستار حل مشکلات نخبگان و استعدادهای برتر در حوزه های گوناگون شد.

در پایان این مراسم از دانش آموزان برگزیده علمی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha