دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ یادواره ۱۴ شهید روستای طاق دامغان با حضور شهید تازه تفحص شده یونس یوسف زاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر امپراطوری رسانه‌ای خود به دنبال تغییر باورها و عقاید و سبک زندگی ایرانی اسلامی هستند که یکی از مهمترین اهداف متمرکز آنان از میان برداشتن حجاب بانوان این سرزمین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در یادواره ۱۴شهید روستای طاق دامغان، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز تمامی آحاد جامعه بایستی با مکتب شهدا و اهمیت مطالبات و انتظارات این عزیزان آشنا شوند.

وی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص وصیت نامه شهدا فرمودند: این وصیت نامه ها نمایانگر انقلاب درونی یک فرد است و هر کدام از این وصیت نامه ها را که انسان می خواند تصویری از انقلاب یک نفر را می بیند و این منقلب کننده و درس آموز است. پس توجه به این وصیت نامه ها و عمل به آنان، قرارگیری و حرکت در مسیر شهدا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اضافه کرد: فرهنگ وصیت نامه خوانی شهدا باید در میان ما تبدیل به یک سنت شود تا بدانیم برای حرکت در صراط مستقیم چه باید بکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسنی تصریح کرد: نخستین انتظار شهدا از ملت، حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است، ‌ به طوری که در بسیاری از وصیت‌نامه‌های این عزیزان این موضوع مشهود است و این دغدغه به نوعی وابسته به عزت، شرف، ناموس و استقلال ما است.

وی خاطر نشان کرد: پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه از محور نظام که همان ولایت فقیه است، انتظار دوم شهدا از ماست، لذا ولایت‌ مداری و ولایت‌ محوری یکی از مهم‌ترین رسالت امروز ما در مقابله با هجمه‌های گوناگون دشمنان است که می‌تواند سرنوشت آینده ما را رقم بزند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر امپراطوری رسانه‌ای خود به دنبال تغییر باورها و عقاید و سبک زندگی ایرانی اسلامی هستند که یکی از مهمترین هدف متمرکز آنان از میان برداشتن حجاب بانوان این سرزمین است، لیکن حفظ این حجاب و عفت یکی دیگر از وصیت‌های شهدای انقلاب اسلامی است که باید به آن عمل شود.

وی در پایان تاکید کرد: با مروری بر انتظارات شهدا، رسالت امروز ما نیز مشخص می‌شود که تنها نیاز به همت. بصیرت و دشمن‌ شناسی دینی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha