سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
محمد حسنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی به منظور حضور در یادواره ۱۴ شهید روستای طاق دامغان با ماشین شخصی و بدون تشریفات به این یادواره آمد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به منظور سخنرانی در یادواره شهدای ۱۴ شهید روستای طاق دامغان دعوت شده بود، با ماشین شخصی خود (سمند) به این یادواره آمد.

سفر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ماشین شخصی!

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دور از تشریفات مرسوم برای مسئولان (راننده و تیم حفاظت) با ماشین(سمند) شخصی که خود نیز راننده آن از تهران به مقصد دامغان بود به اتفاق حجت الاسلام سید احمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش که وی را همراهی می کرد به روستای طاق دامغان آمد.

سفر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ماشین شخصی!

گپ و گفتگوی صمیمی با مردم و مسئولان در حاشیه این یادواره شهدا و همچنین استقبال با روی خوش از کودکان و نوجوانان حاضر در این یادواره از سوی حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دیگر حاشیه های این سفر بود.

سفر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ماشین شخصی!

سفر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ماشین شخصی!

سفر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ماشین شخصی!

سفر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با ماشین شخصی!

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یوسفی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 5
    سلام.انشاء الله خداوند به ایشان ومسئولین با روحیه انقلابی خیر عنایت فرماید که البته تعداد این مسئولین زیاد است که خودم تعداد زیادی از اینها را میشناسم از جمله مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج حجت الاسلام تویسرکانی .عضو حقوقدان شورای نگهبان دکتر مولابیگی و‌‌....
    • مثل قاسم و بهجت! CA ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      0 14
      سلام! ان شاء الله! به گزارش خبرگزاری حوزه:«رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دور از تشریفات مرسوم برای مسئولان (راننده و تیم حفاظت) با ماشین(سمند) شخصی که خود نیز راننده آن از تهران به مقصد دامغان بود به اتفاق حجت الاسلام سید احمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش که وی را همراهی می کرد به روستای طاق دامغان آمد.» مثل حاج قاسم! به گزارش ایرنا (۱۲ دی ۱۴۰۰)( https://irna.ir/xjH5nh):« حاج قاسم انسانی خاکی، ساده و صمیمی دور از هرگونه کبر و غرور بود که روستایی بودنش را لطفی بزرگ از سوی خداوند می دانست، شهید حاج قاسم که سال های سال فرماندهی سپاه قدس ایران را برعهده داشت مردی از جنس نور بود که هرگز فریب دنیا و القاب دنیوی را نخورد و همواره خود را یکی از ملت ایران می دانست که به محافظ، بادیگارد، اسکورت و ماشین های ضد گلوله نیاز ندارد.» سلام بر شهیدان زنده! بشر با شهید چگونه سفر میکند؟ قاسم سلیمانی چطور رؤیای ما را به بزرگ‌ترین «ماشین زمان» محقق کرد؟ ماشین زمان یا موتور زمان؟! شهید همت موتور خود را تبدیل کرد (https://www.aparat.com/v/F8bCD)! تبدیل کرد به مرکبی از نور! اگه تو دست و بالم یه ماشین زمان بود، جمع ما دخترا (و پسرا!) هم تو بین کاروان بود، همه سوار ماشین زمان از لابه لای تقویم جهان، رد می شدیم می رفتم اونور بی کران (https://film.tebyan.net/337599)! حاج قاسم هم حافظ قرآن بود وهم حافظ امام! چگونه مطالعه کنیم؟ با امام و شهدا مطالعه کنیم! با امام و شهدا دانشگاه برویم! هر دانشجو باید محافظی داشته باشد! یک مدافع حرم، سلامت و امنیت! از تیم محافظان حاج قاسم چه می‌دانیم؟ از تیم محافظان آقای بهجت چه می‌دانیم؟ خاطراتی کوتاه (شیوه باران، ص٢۶)( https://bahjat.ir/fa/content/13171):«قبل‌تر محافظ یکی از مراجع بود. بعد از فوت آن مرجع، آمده بود به‌اصرار که محافظ آقای بهجت بشود. خانوادۀ آقا هم قبول کردند و با خودش در میان گذاشتند. گفت:«آن وقت چه کسی می‌خواهد از آن محافظ، محافظت کند؟» گفتند:«خدا» گفت:« همان خدا، از من هم محافظت می‌کند.» کافی نیست؟ كَفَى بِاللَّهِ شَهِيدًا! سلام فرمانده! سیدعلی دهه‌ی #ها شو فراخوانده! عهد میبندم، روزی لازمت بشم، عـهد میبندم، حاج قاسمت بشم، عـهد میبندم، مثل بهجت و مثل سربازای گمنام خادمت بشم!🇮🇷🌏🇵🇸
  • عبدالله IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    16 0
    به کجا رسیدیم که رفت و آمد یک مسئول آن‌هم طلبه و روحانی با وسیله نقلیه شخصی، برایمان جذاب و خبر قابل توجه شده است!!!
    • حامد غلامی(فرزند شهید) IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
      6 0
      اگر بخواهیم نظام اسلامی ماندگار و نقشه های دشمن خنثی شود باید به اخلاق انقلابیون اوئل پیروزی انقلاب اسلامی برگزردیم.
  • فرزند روح الله IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
    6 0
    آنقدر از ساده زیستی امامین انقلاب و سیره شهدا دور شده و غرق در دنیای مادیات و ظواهر فریبنده ان شده ایم، از سفر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به یک روستا با ماشین شخصی!، شگفت زده شدیم.