پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
دیدار

حوزه/ حجت‌الاسلام محمدی‌ شاهرودی گفت: شهدا از مولفه های قدرت و سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند و مهمترین پیام امروز شهدا ولایتمداری و عمل به فرمایشات امام‌ خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام محمود محمدی‌ شاهرودی، در دیدار با خانواده معظم شهیدان قریشی در اراک گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت های ملت ایران در عرصه های مختلف استوار و مستحکم ایستاده و حضور باشکوه و حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد، انقلاب ریشه در قلوب مردم دارد.
 
 ایشان افزودند: شهدا از مولفه های قدرت و سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی هستند و مهمترین پیام امروز شهدا ولایتمداری و عمل به فرمایشات امام‌ خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است.

تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی است

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه و جوانان را از شر توطئه های دشمنان نجات خواهد داد و مسیر پیشرفت و تکامل و اقتدار را نشان خواهد داد و امروز باید جهادی گونه برای ترویج و توسعه فرهنگ جهاد و شهادت تلاش کنیم.
 
حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی خاطرنشان کرد: خانواده معظم‌ شهدا با ادامه راه و مسیر شهدا بزرگترین ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند و امروز تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی و اولویت و ضرورت مهم است که باید در جامعه نهادینه شود.

تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی است

تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha