دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب دین به سلایق مختلف در حوزه دین توجه دارد، گفت: هر چه فعالیت‌های علمی و پژوهشی گسترده‌تر شود، خروجی آثار ناشران دینی نیز بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دین، با بیان اینکه حوزه علمیه و حوزه دین به دنبال پاسخگویی به سؤالات جدید است، اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی و دینی برای پاسخ به سؤالات دینی پای کار آمده و تا به امروز محتواهای بسیاری در این زمینه به چاپ رسیده است.

دبیر هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره با تأکید بر اینکه نمایشگاه کتاب دین به سلایق مختلف در حوزه دین توجه دارد، اظهار کرد: افرادی که در حوزه دین پرسش‌های تخصصی دارند با مراجعه به غرفه‌های نمایشگاه کتاب دین و بهره‌مندی از آثار موجود می‌توانند پاسخ سؤالات خود را به دست بیاورند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت‌پور، دستاوردهای ناشران دینی را نشان‌دهنده خروجی‌های کارهای پژوهشی و علمی دانست و عنوان کرد: هر چه فعالیت‌های علمی و پژوهشی گسترده‌تر شود خروجی انتشارات حوزه دین نیز بیشتر خواهد شد.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بر استخراج آموزه‌های سبک زندگی از منابع اصیل دینی تأکید کرد و گفت: ناشران تلاش خود را می‌کنند اما ما باید به زیرساخت‌ نشر که پژوهش است توجه کنیم و سرمایه‌گذاری در این عرصه را جدی بگیریم که تا به امروز هم به اهداف مورد نیاز در این عرصه نرسیده‌ایم.

خاطرنشان می‌شود: ششمین نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ تا اول اسفند ١٤٠١ صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha