پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
1

حوزه/ مسئول غرفه انتشارات «عتبه الحسینیه المقدسه» در نمایشگاه کتاب دین گفت: ۶۶۰ عنوان کتاب به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی در غرفه این انتشارات عرضه شده که از میان کتب موجود، کتاب‌های مرتبط با امام حسن(ع)، امام حسین(ع)، اهل بیت(ع) و اخلاقیات بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام شیخ عبدالحسین مسئول غرفه انتشارات عتبه الحسینیه المقدسه در نمایشگاه کتاب دین، اظهار کرد: کتب دینی با موضوع‌هایی از جمله مقتل امام حسین(ع)، تاریخ امام حسین(ع)، تاریخ و علوم اهل‌بیت(ع)، موضوعات قرآنی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و علوم تحقیقی در غرفه انتشارات آستان مقدس حسینی به مخاطبان عرضه می‌شود.

وی اضافه کرد: ۶۶۰ عنوان کتاب به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی در غرفه این نمایشگاه عرضه شده که از میان کتب موجود، کتاب‌های مرتبط با امام حسن(ع)، امام حسین(ع)، اهل بیت(ع) و اخلاقیات بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

مسئول غرفه انتشارات آستان مقدس حسینی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر انتشارات عتبه الحسینیه المقدسه بیش از ۲۰۰ عنوان جدید به چاپ رسانده است، گفت: متأسفانه به علت مشکلات مرزی نتوانستیم این کتب را وارد ایران کنیم.

وی از ارائه ۲۰ درصد تخفیف نمایشگاهی از سوی انتشارات عتبه حسینی در نمایشگاه کتاب دین یاد کرد و افزود: کتب این انتشارات از عراق به ایران آورده شده است اما هزینه جابه‌جایی کتاب از مخاطبان گرفته نمی‌شود و به عبارتی باید بگوییم تخفیف محصولات این انتشارات بیش از ۲۰ درصد است.

شیخ عبدالحسین گفت: قدرت اقتصادی مردم ضعیف است و از میان افرادی که به غرفه انتشارات آستان مقدس حسینی در نمایشگاه کتاب دین مراجعه می‌کنند ۲۰ درصد توان خرید کتب را دارند.

خاطرنشان می‌شود: ششمین نمایشگاه کتاب دین تا اول اسفند ١٤٠١ صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصرها ۱۶ تا ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha