دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تابلوهای تبلیغات دینی که چهره شهر کرمانشاه را تغییر داد

حوزه/ تابلوهای تبلیغاتی فرهنگی که با روحیه جهادی و تفکر انقلابی، توسط ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه نصب شد ؛ چهره شهر را تغییر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، تابلوهای تبلیغاتی فرهنگی که توسط ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه چهره شهر را تغییر داده، نشان از رشد و گسترش روحیه جهادی در عرصه فرهنگی دارد.

نمونه هایی از بیلبوردهای بزرگ فرهنگی که توسط ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر شهرداری کرمانشاه برای اولین بار طراحی و در سطح شهر و مراکز شلوغ جهت بصیرت افزایی و «جهاد تبیین» نصب شده است.

متأسفانه در سال های گذشته بیلبوردهای بزرگ عرشه پل های هوایی به تبلیعات تجاری اختصاص داشت و از ارتقاء فرهنگ دینی و تبیینی خالی بود که با اهتمام شهردار محترم و پیگیری ستاد امر به معروف ؛ این حرکت مبارک ادامه دارد.

تابلوهای تبلیغات دینی که چهره شهر کرمانشاه را تغییر داد + عکس

تابلوهای تبلیغات دینی که چهره شهر کرمانشاه را تغییر داد + عکس

تابلوهای تبلیغات دینی که چهره شهر کرمانشاه را تغییر داد + عکس

تابلوهای تبلیغات دینی که چهره شهر کرمانشاه را تغییر داد + عکس

تابلوهای تبلیغات دینی که چهره شهر کرمانشاه را تغییر داد + عکس

تابلوهای تبلیغات دینی که چهره شهر کرمانشاه را تغییر داد + عکس

تابلوهای تبلیغات دینی که چهره شهر کرمانشاه را تغییر داد + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    0 0
    با سلام این محتواها بسیار جذاب و مصداق جهاد تبیین است و باید برای دیگر شهرها هم الگو باشد. خود من تا حالا این حدیث ۵۰ هزار سال روز قیامت را نشنیده بودم یا اینکه بحرین جزو استان های ایران بوده . حقیقتا احسنت
  • فنا فی‌الله CA ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    بیلبوردها معمولا در مکان‌هایی مانند شریان‌های اصلی/فرعی میدان‌های شهری، بزرگراه‌ها و جاده‌ها نصب می‌شوند. هدف بیلبورد یا تابلوهای تبلیغاتی جلب‌توجه کاربر به یک محصول/سرویس خاصی یا یک پیام است. این می‌تواند سبب توجه کمتر رانندگان شود و عاملی برای حواس‌پرتی باشد. بیلبورد خدایی هم میتواند خطرناک باشد اگر باعث بشود چشم راننده از جاده برداشته بشود. حواس پرتی بصری چشم راننده را از جاده منحرف میکند و میتواند باعث تصادف بشود. بهتر است شهدا را همسفر خود کنیم! بهتر است خودمون شهید بشویم! برای آنکه شهید شویم، باید شهید زندگی کنیم! و سعی کنیم خود (و یا دیگری) را به فنا ندهیم در بزرگراه‌ها! باید راه زندگى و راه رسيدن و جدا شدن خود را بدانیم. امام خامنه ای و آنهایی که مدافعان حرم، سلامت و امنیت هستند راه زندگی را نمیبندند و ما را گمراه نمیکنند. کمک راه ما هستند! فنا فی‌الله شد اما بقا دارد سلیمانی (https://hawzahnews.com/x9vR5)! كُلُّ مَنْ عَلَيْهَا فَانٍ ﴿﴾ وَيَبْقَى وَجْهُ رَبِّكَ ذُو الْجَلَالِ وَالْإِكْرَامِ! بشر با شهید چگونه سفر میکند؟ قاسم سلیمانی چطور رؤیای ما را به بزرگ‌ترین «ماشین زمان» محقق کرد؟ اگه تو دست و بالم یه ماشین زمان بود، جمع ما دخترا (و پسرا!) هم تو بین کاروان بود، همه سوار ماشین زمان از لابه لای تقویم جهان، رد می شدیم می رفتم اونور بی کران (https://film.tebyan.net/337599)! حاج قاسم هم حافظ قرآن بود، هم حافظ امام و هم ... (https://www.aparat.com/v/EYrOL)! چگونه رانندگی کنیم؟ با امام و شهدا رانندگی کنیم! هر راننده باید محافظی داشته باشد! یک مدافع حرم، سلامت و امنیت! از تیم محافظان حاج قاسم چه می‌دانیم؟ از تیم محافظان آقای بهجت چه می‌دانیم؟ خاطراتی کوتاه (شیوه باران،ص٢۶)🔻:«قبل‌تر محافظ یکی از مراجع بود. بعد از فوت آن مرجع، آمده بود به‌اصرار که محافظ آقای بهجت بشود. خانوادۀ آقا هم قبول کردند و با خودش در میان گذاشتند.گفت:«آن وقت چه کسی می‌خواهد از آن محافظ، محافظت کند؟» گفتند:«خدا» گفت:«همان خدا، از من هم محافظت می‌کند.»🔻کافی نیست؟ كَفَى بِاللَّهِ شَهِيدًا! ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم 🇮🇷🌏🇵🇸! رَبَّنَا آمَنَّا بِمَا أَنزَلْتَ وَاتَّبَعْنَا الرَّسُولَ فَاكْتُبْنَا مَعَ الشَّاهِدِينَ! چند تابعیتی نباشیم! فَاتَّبِعُوا مِلَّةَ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفًا! از آيت الله خامنه اي تبعيت کنيم! مثل این مداح بحرینی (https://www.aparat.com/v/lVx1U)!