یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کتاب سال حوزه

حوزه/ سه نفر از اساتید و پژوهشگران جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در بیست و چهارمین همایش کتاب سال حوزه حائز رتبه شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در اختتامیه بیست و چهارمین همایش کتاب سال حوزه،۲ اثر برگزیده، ۲۸ اثر شایسته تقدیر، ۱۸ اثر شایسته تحسین کتاب سال حوزه و همچنین ۶ اثر منتخب ششمین جشنواره مقالات علمی حوزه معرفی و از صاحبان این آثار تجلیل به عمل آمد.

در این همایش، سه نفر از پژوهشگران جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها شایسته تقدیر و تحسین شدند. سرکار خانم ناهید طیبی مدیر دانشنامه زن مسلمان پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارائه رساله علمی «نقد یافته های فقهی شیعی تاریخ بنیاد دوران معاصر در مسئله حجاب» در در بیست و چهارمین همایش کتاب سال حوزه شایسته تقدیر شد.

سرکار خانم فریده پیشوایی استاد و پژوهشگر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز با ارائه رساله علمی «نقد آرای امین خولی در تفسیر ادبی معاصر» حائز رتبه شایسته تقدیر در این همایش شد.

در این همایش، سرکار خانم نرگس عبدالحمید دانش آموخته سطح چهار جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها با ارائه رساله علمی «تحلیل ریشه‌های دین و اخلاق در اندیشه نوآتئیسم و نقد قرآنی آن» شایسته تحسین شد.

جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، این موفقیت را به اساتید و پژوهشگران تبریک و تهنیت گفته و برای ایشان و سایر پژوهشگران جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها توفیقات روزافزون را مسئلت می‌نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha