شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
1

حوزه/ مسئول غرفه انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب دین از عرضه ۸۰۰ عنوان کتاب در غرفه این انتشارات خبرداد و گفت: ۳۰ عنوان کتاب چاپ اولی در این نمایشگاه با تخفیف نمایشگاهی به مخاطبان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حیدرعلی اصغری مسئول غرفه انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب دین اظهار کرد: انتشارات آستان قدس رضوی به همراه انتشارات بنیاد پژوهش‌های اسلامی و انتشارات به‌نشر و مؤسسه جوانان، ۸۰۰ عنوان کتاب را با تخفیف نمایشگاهی در نمایشگاه کتاب دین عرضه کرده است که ۳۰ عنوان کتاب از کتب موجود این غرفه چاپ اولی است.

وی با اشاره به اینکه در مجموع دو هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در انتشارات به‌نشر و بنیاد پژوهش‌های اسلامی به چاپ رسیده است، تصریح کرد: کتاب سه جلدی برای جوانان با نام «بی‌نهایت» از جمله کتاب‌های پرطرفدار انتشارات آستان قدس رضوی است که در نمایشگاه کتاب دین هم مورد توجه بازدیدکنندگان است.

مسئول غرفه انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب دین از عرضه جلدهای ۴۴ تا ۴۶ کتاب «معجم» به‌عنوان یکی از تازه‌های نشر در نمایشگاه کتاب دین خبر داد و گفت: همچنین کتاب «ضیاءالابصار» تجدید چاپ شده و بیشتر کتب دینی منتشر شده در حوزه‌های فقهی و حدیثی و بیشتر هم به زبان عربی به چاپ رسیده است.

وی افزود: از دیگر عناوین چاپ اولی می‌توان به «قاعده طلایی»، «مشق ارشاد»، «پند بیهوده»، «عصری‌سازی افعال پیامبر(ص)» که از آثار برگزیده در هفدهمین انتخاب کتاب سال حوزه علمیه خراسان بود، اشاره کرد.

مسئول غرفه انتشارات آستان قدس رضوی از ارائه ۱۲ عنوان کتاب در مورد امام رضا(ع) در غرفه انتشارات آستان قدس رضوی در نمایشگاه کتاب دین یاد کرد و گفت: «امام رضا(ع) به روایت اهل سنت» و همچنین «مقام رضا(ع)» که از جمله کتب پرطرفدار در مورد امام هشتم(ع) است در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

نمایشگاه کتاب دین از ۲۶ بهمن‌ماه در نمایشگاه دائمی استان قم آغاز به کار کرده و تا یکم اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ هر روز میزبان مخاطبان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha