یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار

امام جمعه اصفهان گفت: ایجاد شرایطی که بیماران در مراجعه به بیمارستان های دولتی رنج و غم هزینه های درمانی خود را نداشته باشند، شایسته این ملت است و امیدواریم به سمتی پیش برویم که هزینه های درمان در ایران به صفر نزدیک شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، صبح امروز در دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان اظهار کرد: امسال حقیقتا مردم ایران بسیار خوب در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن شرکت کردند و تیر خلاص را به اهداف شوم دشمنان انقلاب زدند، چرا که در اغتشاشات اخیر دشمن آخرین توهین ها، حربه ها و روش های خود را علیه انقلاب اسلامی بکاربست.

وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن بار دیگر نشان داد که ملت ایران میان نظام اسلامی و عملکرد برخی از افراد و مسئولین تفاوت می گذارند، تصریح کرد: علی رغم همه مشکلات، نواقص و ضعف ها ، هیچ حکومتی در دنیا نزدیکتر از نظام جمهوری اسلامی ایران به حکومت انبیا و اولیای الهی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اظهار کرد: امروز ممکن است عده ای بیان کنند پس چرا عدالت اجتماعی در این کشور کامل برقرار نیست، چرا نفت سر سفره مردم انقلاب نیامده است، درحالی که غفلت کرده ایم که امروز لوله کشی گاز و آب تا دورترین نقاط استان و روستا ها کشیده شده است، راه های جادهی کشور تا دورترین نقاط ایجاد شده و این جز برقراری عدالت اجتماعی نیست.

وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی قدرت تولید برق کشور تنها هفت هزار مگاوات بود و امروز بالغ بر ۸۰هزار مگاوات برق تولید می شود. در زمان دفاع مقدس تمام سعی دشمنان این بود که ایران از کسی سلاح نخرد و امروز تمام سعی دشمنان این است که اجازه ندهد دیگران از ایران پهپاد و سلاح بخرند.

امام جمعه اصفهان ابراز کرد: اینکه آمریکایی ها از احتمال فروختن پهپاد ایرانی به روسیه برای جنگ اوکراین ترس و واهمه دارند، اگر جز پیشرفت نظام اسلامی نیست، چه چیزی است.

وی تأکید کرد: باید قدردان انقلاب و نظام اسلامی بود، لذا رسالت همه افراد و مدیران این است که اگر در عرصه ای می توانند تبیین کنند، در مسیر جهاد تبیین قدم بردارند.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: امروز یکی از دستاوردهای انقلاب، اجرای طرح سلامت در کشور است، پیش از انقلاب اسلامی اغلب پزشکان حاضر در کشور از پاکستان و هند بودند و اصلا حرف و درد مردم را متوجه نمی‌شدند، ولی امروز پزشک به دیگر کشورها صادر می کنیم

وی خاطرنشان کرد: معتقدم اگر همه امکانات و شرایط را چون ساخت بیمارستان های مجهز همراه با حداقل ساخت یک هتل را در کنار آنها در کشور ایجاد می کردیم، بسیاری از کشورهای همسایه برای درمان و امور پزشکی خود به ایران مراجعه می کردند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: ما باید با فعالیت های مجدانه و جهادگرایانه، کمبودهای کشور را رفع کنیم و در راستای پیشرفت وتوسعه گام برداریم، ایجاد شرایطی که بیماران در مراجعه به بیمارستان های دولتی رنج و غم هزینه های درمانی خود را نداشته باشند، شایسته این ملت است و امیدواریم به سمتی پیش برویم که هزینه های درمان در ایران به صفر نزدیک شود.

در ابتدای این جلسه،مرتضی حاجی کاظمی، مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان به تشریح و توضیح اقدامات و سیاست های سازمان تامین اجتماعی پرداخت و از ایجاد صندوقی با حمایت دولت برای پرداخت ۹۵درصد از هزینه های درمانی بیماران صعب‌العلاج خبر داد و گفت: تلاش داریم بیماران صعب‌العلاج به جز رنج بیماری، درد دیگری نداشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha