پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
بازدید مدارس ایرانشهر

مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان و برخی از معاونین حوزه استان از مدارس علمیه شهرستان ایرانشهر بازدید و با طلاب، اساتید و کادر مدارس دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین هادی رمضانی مدیر حوزه علمیه استان سیستان و بلوچستان و برخی از معاونین حوزه استان از مدارس علمیه شهرستان ایرانشهر بازدید و با طلاب،اساتید و کادر مدارس دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین رمضانی در جمع طلاب ضمن تأکید بر استفاده طلاب از فرصت سحر و مناجات شبانه، اظهار داشت: باید در مسیر طلبگی سرعت گرفت و حرکت آرام ما را دیر به مقصد می رساند.در حرکت معنوی سرعت لازم را داشته و چیزی به نام سبقت ممنوع نداریم، پس با توکل و توسل و خلوص نیت به امور معنوی سرعت بخشیده و قطعا برکات آن را خواهید دید.

وی افزود: قناعت در امور مادی خوب است اما در مسیر علم آموزی خوب نیست؛ باید رتبه برتر باشید و این تکبر نیست.اگر خوب عمل کنیم استعدادها شکوفا می شود،ا گر دغدغه تحصیل و تهذیب داشته باشید می توانید به اوج برسید.

در ادامه این سفر حجت الاسلام جیلانی معاون موقوفات و منابع پایدار و مسئول روابط عمومی حوزه استان به نمایندگی از مدیر استان در جمع طلاب حاضر و پیگیر برخی مشکلات آنان شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha